Mijn ondertitel had ik toevallig al maar was het vergeten, sig wel aangepastquote:Op zondag 15 november 2009 23:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.![]()
Jouw ondertitel is ook wel toepasselijk.
quote:Op zondag 15 november 2009 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
De eerste keer naar Sebasser in zijn nieuwe huis... Letterlijk drie uren door Groningen gedoold... "Waar woon je dan?" "Bij een schaap!" "whut?" "Ja als ik uit mijn raam kijk zie ik een schaap, daar moet je zijn!"
Dwars door wegafzettingen heen rijden om aan bouwvakkers te vragen waar Sebas woontDie hele wijk daar drie keer door geweest...
ja briljant hoor, ik woon bij het schaapquote:
Het was in ieder geval de waarheid.quote:Op zondag 15 november 2009 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja briljant hoor, ik woon bij het schaap
weet ik, maar toch gewoon super droog en grappigquote:Op zondag 15 november 2009 23:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het was in ieder geval de waarheid.
Roep Roffelpantoffel, kopieermachine, piovan en wie waren die andere ook alweer? op!quote:
Kopieermachine hoeft niet hoor,quote:Op zondag 15 november 2009 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Roep Roffelpantoffel, kopieermachine, piovan en wie waren die andere ook alweer? op!
Ohhh, zaten ze/we toen niet allemaal te fucken op een EO forum?quote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef yvonne het volgende:
Z'nban
bij Tweakers, de boze dreigmail over een schadeclaim
De "hack" bij de EO, dat moet nog ergens op het forum staan. Hij scheet peulen op een gegeven moment
Kom eens op MSN! ;Dquote:Op zondag 15 november 2009 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Mijn 19833e post is voor Sebasser. Heeft iemand hier dat usericon van hem met die professor met bril die dicht bij de lens zit met een grote neus? Weten jullie vast wel
Ik weet dat ik ook lang mee heb gebaggerd maar comme d'habitude bij iedereen vast weer vergeten ben
Dribbel was er in ieder geval ook bij, die weet het denk ik ook nog nietheb em nog niet gezien
Oh?quote:Op zondag 15 november 2009 23:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kopieermachine hoeft niet hoor,.
Kopieermachine vonden we allemaal meer irritant dan leukquote:Op maandag 16 november 2009 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh?Ik ben de namen van de oude garde een beetje kwijt.
Kopieermachine en Piovan waren er wel maar vooral om te zeuren.quote:Op maandag 16 november 2009 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh?Ik ben de namen van de oude garde een beetje kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |