Ja, jammergenoegquote:Op zondag 15 november 2009 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
centraal 24/7 sbs6 topic is gesloten
't is afgelopenquote:
Wow gelukszak die Albertoquote:Op maandag 16 november 2009 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
Zie die Alberto wel eens in Zwolle lopen. Hij woont hier ook in Zwolle, naast de kebabkzaak.
Nu staan al zijn vijanden (dat zijn er vast een flink aantal) morgen dus te posten bij iedere snipperschaaptent in Zwollequote:Op maandag 16 november 2009 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
Zie die Alberto wel eens in Zwolle lopen. Hij woont hier ook in Zwolle, naast de kebabkzaak.
Heel de koninklijke familie op de stoep bij Alberto.quote:Op maandag 16 november 2009 01:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nu staan al zijn vijanden (dat zijn er vast een flink aantal) morgen dus te posten bij iedere snipperschaaptent in Zwolle
Wat een falers ook die Maltezers.quote:Op maandag 16 november 2009 01:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wow gelukszak die AlbertoHier in malta ben ik nog geeneens een kebabzaak tegengekomen
Alleen eentje waar ze kebabrol verkopen met kip ertussen
feit, maar ze weten wel hoe ze hier moeten uitgaanquote:Op maandag 16 november 2009 01:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat een falers ook die Maltezers.
Ik heb hier nog op Malta nog nooit een moskee of gehoofddoekte vrouw gezien? Of hoe bedoel je, waarom zouden ze slechte ervaring met maltesers hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 01:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Kebab klinkt te islamitisch, hebben ze op Malta slechte ervaringen mee
owwquote:Op maandag 16 november 2009 01:55 schreef WammesWaggel het volgende:
De belegering en de ridders van Malta dude
En toch is het Maltees sterk beïnvloed door het Arabisch en is het zelfs een Semitische taal.quote:Op maandag 16 november 2009 01:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Kebab klinkt te islamitisch, hebben ze op Malta slechte ervaringen mee
Al spreken de meeste mensen hier gewoon Engels, al is dat vast omdat het hier vroeger een engelse kolonie was(JAAH dat weet ik wel :$ )quote:Op maandag 16 november 2009 02:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En toch is het Maltees sterk beïnvloed door het Arabisch en is het zelfs een Semitische taal.![]()
Toch is wmbt de Italiaanse invloed sterkerquote:Op maandag 16 november 2009 02:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En toch is het Maltees sterk beïnvloed door het Arabisch en is het zelfs een Semitische taal.![]()
Kom je hier ook eens uitgaanquote:Op maandag 16 november 2009 02:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Toch is wmbt de Italiaanse invloed sterker
Ben je ook naar Paceville uitgeweest in een van de vele discothekenquote:Op maandag 16 november 2009 02:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Was het maar waar
Ik was er twee jaar geleden op vakantie
waar ben jij dan uitgegaanquote:Op maandag 16 november 2009 02:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja
Zo goedkoop vond ik 't niet hoormaar wel chill
Weinig kaaskoppen, zitten allemaal met TMF op Cherchonissos ofzo
Whahaquote:Op maandag 16 november 2009 02:26 schreef WammesWaggel het volgende:
In het buitenland verwacht ik altijd dat alles geen drol kost, dus als de prijzen dan vergelijkbaar zijn met een studentenkeet dan valt het mij tegen![]()
Doe mij ook maar een Deense ofzo, anders ben je lekker op vakantie hoor je opeens "Zejg Henk moete gij oek nojg een boeterham" op het strand![]()
![]()
jij ook niet vrindquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |