Dan nog, dan bel je of mail je dat je interesse hebt, en niet een bieding achterlaten en vervolgens niks laten wetenquote:Op zondag 15 november 2009 20:33 schreef sinadO het volgende:
Bieden VANAF aanzetten. Opgelost slotje.
Dat kan alquote:Op zondag 15 november 2009 20:34 schreef Merkie het volgende:
Die hele bied-functie moet je gewoon uit kunnen zetten. Als je iets wilt hebben bel/mail je, klaar.
En wat is er zo moeilijk aan om een mail te sturen of te bellen en dan te melden dat je interesse hebt en dat bod wil doen, dan kan je eventueel direct onderhandelenquote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef Samson het volgende:
Een "marktplaats" draait om bieden hoor
Ik heb een keer een gast midden in de nacht (belde om 1 uur) aan de telefoon gehad, die deed een te laag bod, ik wou het niet hij word boos, hoop gedoe, begon die daarna te huilen en schreeuwen aan de telefoon om me nog even voor idiootuit te maken voordat hij ophingquote:Op zondag 15 november 2009 22:51 schreef Synthesist het volgende:
ik had een keer een vrijwel nieuwe laptop op marktplaats gezet, kreeg ik allemaal biedingen en mails van achmeds die hem wel even voor 100 euro op zouden komen halen![]()
tering sloebers op marktplaats
Ja, dat doe je dus door te mailen. Hoi + ik ben geinteresseerd + dit is mijn bod, zo moeilijk is het toch niet. Op een marktplaats zou je toch ook geen briefje achterlaten bij de fruitkraam met daarop '¤60,-' om dan een week later terug te komen en te vragen waar je fruit blijftquote:Op zondag 15 november 2009 21:08 schreef Samson het volgende:
Een "marktplaats" draait om bieden hoor
quote:Op maandag 16 november 2009 10:49 schreef Mr.Talisker het volgende:
TS is één van de gelukszoekers op MP die denkt dat 'ie z'n gebruikte ouwe zooi tegen de nieuwprijs kan verkopen.
Nieuwprijs 300e het mag weg voor 100e, als mensen dan 20e gaan biedenquote:Op maandag 16 november 2009 10:49 schreef Mr.Talisker het volgende:
TS is één van de gelukszoekers op MP die denkt dat 'ie z'n gebruikte ouwe zooi tegen de nieuwprijs kan verkopen.
En dan bij prijs "bieden", "teab" of "notk" zetten.quote:Op maandag 16 november 2009 10:49 schreef Mr.Talisker het volgende:
"vaste prijs"quote:Op maandag 16 november 2009 13:06 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En dan bij prijs "bieden", "teab" of "notk" zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |