UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
Je vergeet de zwarte pieten! De pakjespiet in het bijzonder.quote:Op zondag 15 november 2009 20:02 schreef rulerofdeath het volgende:
naast Satanklaas \m/
Een van die negerts was m'n zusjequote:Op zondag 15 november 2009 20:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
Allemoal negerts op de daak'n gister in de stadroetmop'm moet'n oprott'n
Dank u, jammer dat ik deze topic niet kendequote:
Mn vrienden noemen me een TT `erquote:
achja, zo kom ie nog 'ns argensquote:Op zondag 15 november 2009 20:37 schreef siddha het volgende:
[..]
Dank u, jammer dat ik deze topic niet kende
een topictitelquote:
Omdat ie onmeunig plat proat?quote:Op zondag 15 november 2009 20:38 schreef siddha het volgende:
Mn vrienden noemen me een TT `er
Al zal TT bij ons opgaan voor Toffe Tukker, want Turken zijn we niet...quote:
jij bent ook een TTquote:Op zondag 15 november 2009 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al zal TT bij ons opgaan voor Toffe Tukker, want Turken zijn we niet...
maar wel tv kijken en FOK!ken?quote:
Ken je dat gezegde niet?quote:Op zondag 15 november 2009 20:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar wel tv kijken en FOK!ken?
ow, goh, dat weet ik toch nietquote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken je dat gezegde niet?Ik ben ongesteld, dat bedoel ik.
Hoe moeten wij mannen zulke gezegdes kennenquote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Samzz het volgende:
Ken je dat gezegde niet?Ik ben ongesteld, dat bedoel ik.
ik doe niet aan hintsquote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe moeten wij mannen zulke gezegdes kennenMaar desalniettemin was je signaal wel duidelijk
quote:
Ben eerder verbaasd dat je m niet kentquote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe moeten wij mannen zulke gezegdes kennenMaar desalniettemin was je signaal wel duidelijk
rode zee die is wel duidelijkquote:Op zondag 15 november 2009 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben eerder verbaasd dat je m niet kentIs toch wel een hele bekende, naast de rode zee en zo
zolang jij maar niet foetsie bentquote:Op zondag 15 november 2009 21:16 schreef Samzz het volgende:
Oke, in het begin vond ik hem leuk. Maar ik word nu helemaal gestoord van die Pokkie foetsie, alles foetsie reclame...
goedzoquote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik zit dan wel bij de Hi Society, maar ik ben niet foetsie
Zeau Zeau, ga je binnenkort ook naar de Miljonairfair? Euven een robbertje socializen.quote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik zit dan wel bij de Hi Society
Nee?quote:Op zondag 15 november 2009 21:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeau Zeau, ga je binnenkort ook naar de Miljonairfair? Euven een robbertje socializen.
wel met rubbertje toch?quote:Op zondag 15 november 2009 21:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeau Zeau, ga je binnenkort ook naar de Miljonairfair? Euven een robbertje socializen.
probleem inzake rubbertje opgelostquote:
okee.quote:Op zondag 15 november 2009 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lekker lekker, net thuis. Gewerkt vanaf 15:00![]()
En daar?
Hopen dat ik deze week bericht krijg van me sollicitatie bij de kartbaan
Gaat ie me bellen en die reclame afspelenquote:
quote:
Je kunt dan beter vragen wat het betekent als iem zegt van mijn oom is bezoekquote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
henig anquote:Op zondag 15 november 2009 21:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga weer bier drinken trouwens, kalm aan!
Nais. Al houd ik meer van de touring modellen.quote:Op zondag 15 november 2009 21:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan grijs/paars.
Mag ik nu ook jouw nummeren je msn
wat een lelijk dingquote:
Die vind ik zoooo gaafquote:
dat vind ik eigenlijk een beetje motor rijden afquote:Op zondag 15 november 2009 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik zoooo gaafMijn oom heeft er ook zoeentje, daar zit je echt in. Wat een machtig ding is dat!
Broertje vanquote:
Ik niet. Dat vind ik een motor. Net als die Harley's, daar krijg ik echt spontaan orgasmes vanquote:Op zondag 15 november 2009 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vind ik eigenlijk een beetje motor rijden af
weg scherm, gewoon op een naked bike 14.gif
Oow okee... sexy clip.quote:
een harley is welquote:Op zondag 15 november 2009 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Dat vind ik een motor. Net als die Harley's, daar krijg ik echt spontaan orgasmes van
Al vind ik die crossers op de crossbaan ook wel erg fijn
Dat misschien wel, maar de meeste paarden en pony's zitten niet op Fok!quote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dus geen vieze slet die de hele dag met jan en allemaal ligt te fokken
Waar komt dat dan weg?quote:Op zondag 15 november 2009 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar de meeste paarden en pony's zitten niet op Fok!
En toen zat het topic dicht
en ik heel snel de link naar het topic opzoekenquote:
Yeahquote:Op zondag 15 november 2009 22:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ik heel snel de link naar het topic opzoeken
donders veel werkquote:
die laatste welquote:Op zondag 15 november 2009 22:38 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste, die wil ik echt wel in m'n garage hebben staan!
joah, maar dat ben ik vaker hoorquote:
is ook goed 14.gifquote:Op zondag 15 november 2009 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tukkers op Motoren #271: Waar we Sinterklaas ook verwelkomen
trustenquote:Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ga slapen.. Vanavond geen bruins
Positieve: Ik heb geld over!
Welterusten!!
trusten Sanquote:Op zondag 15 november 2009 22:45 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook. Californication afkijken
Tjuuus vriendjes
daar heb ik hier ook al last vanquote:Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo is lekker genieten van een flesje Grolsch
Chopperstylequote:Op zondag 15 november 2009 22:38 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Die laatste, die wil ik echt wel in m'n garage hebben staan!
San lacht heel leukquote:
zoiets jaquote:
wel in R&Pquote:Op zondag 15 november 2009 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waar is skippy eigenlijk gebleven? Nooit meer in tof
ik heel mangs ook nog wel eensquote:Op zondag 15 november 2009 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja las hetZat tot 2 jaar geleden nog wel eens te gekscheren met die knakker
Had ik toch al gedaan?quote:
zal ik eens ff in je bek scheite?quote:
das geen bruins-roosterquote:Op maandag 16 november 2009 00:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Had ik toch al gedaan?
Weer een nieuw rooster, morgen de eerste 2 uur en dan vrij
Oohquote:Op maandag 16 november 2009 00:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Had ik toch al gedaan?
Weer een nieuw rooster, morgen de eerste 2 uur en dan vrij
ja hoor, beetje henig maar voor de rest wel okquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 11:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik zal zo ook maar een keer uit me bed stappen
`quote:
Goedemorgen Drequote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemorgen!!
Wat ik nu toch in een topic lees
[..]
`
en eerst maar elke keer roepen dat leeftijd niet uitmaakt... foei Marko
mooi op tiedquote:Op maandag 16 november 2009 11:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede morgen nog allemoal, ut kan nog net
hej mexicaanse griep?quote:Op maandag 16 november 2009 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme, heb vannacht en daarnet zitten kotsen. Ben misselijk
hmm, fijne baas oniequote:Op maandag 16 november 2009 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee
Ik belde een uur geleden nog 4x naar de bieb, nam niemand op. Daarna mail naar mn leidinggevende gestuurd en het filiaal gebeld waar ik vandaag zou moeten werken. Belt mn leidinggevende me net op en zegt dat ik maar gewoon moet komen
Dus niet he, ik ben gewoon niet in staat om te gaan werken nu
tjah als je een werknemer hebt die continu ziek is dan geeft dat problemen... niet erg professioneel om het zo te handlen... maar tjah een bibliotheek heeft natuurlijk ook niet echt professionele managers..quote:
Waar bemoeid de "baas" zich mee danquote:Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben al eerder in gesprek geweest met mn leidinggevendeOh hierboven moest t niet leidinggevende zijn, maar de baas belde me.
Leidinggevende is daarnet even langsgeweest, zij is een stuk menselijker dan de baas, en weet van al mn klachten. Ik ga morgen naar de internist voor een gesprek/onderzoekje naar mn schildklier, want ik denk dat die onregelmatig werkt, nl. normaal tot te langzaam waardoor ik me zo duf en suffig voel.
We zien het morgen wel
Keep us posted.quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo een keer naar Hulst toe, morgenochtend naar de internist
Route Mobielquote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, dat gaat weer lekker, m'n auto start nietHeb Route Mobiel even gebeld en mag daar weer 45 min op wachten
Wat draait er niet?quote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, dat gaat weer lekker, m'n auto start nietHeb Route Mobiel even gebeld en mag daar weer 45 min op wachten
lekker ofnietquote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dus een te lege accu omdat die niet genoeg wordt opgeladenquote:
Tja die hadden een betere deal voor me mbt door het buitenland rijden, ik moet een stuk door Belgiëquote:
Accu zit ja stampensvolquote:Op maandag 16 november 2009 18:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus een te lege accu omdat die niet genoeg wordt opgeladen
draait je startmotor wel dan?quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan ook best de startmotor zijn hoor, ik ben niet al te technisch
das voor de startmotorquote:Op maandag 16 november 2009 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Anders weet ik nog wel een truc met een hamer
wat voor ding hej dan?quote:Op maandag 16 november 2009 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga niet anklooin met dat ding
lekker gewerkt?quote:
waarom had ik al zo'n ideequote:
Remcoquote:
quote:
neeeuuuuhquote:
Zo lang hij maar geen 'O solo mio' voor je balkon zingt is er niks aan de handquote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef Samzz het volgende:
Skippy stalkt mij.
Ik heb geen balkon, dat scheelt m weer...quote:Op maandag 16 november 2009 19:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo lang hij maar geen 'O solo mio' voor je balkon zingt is er niks aan de hand
quote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen balkon, dat scheelt m weer...
droge beschuitquote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef haakon het volgende:
m'n ma vraagt: Machiel, ga je zo wat eten ?
Flikker op man ! ben ral in de pens van hier tot ginder
hmm, goed dat ik het weet.quote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
daarom maar goed dat ik het weetquote:Op maandag 16 november 2009 19:58 schreef Samzz het volgende:
Pa en ma hebben wel een balkon... Maar, dan heb ik er vooralsnog geen last van, zo op zolder, aan de andere kant van het huis
Waarom zou je willen zingen? Kan je dat, of zo?quote:Op maandag 16 november 2009 20:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarom maar goed dat ik het weet
dat ik niet voor de verkeerde begin te zingen
Da's jammer, want het is reuze praktisch bij het gooien van bloempotten.quote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Samzz het volgende:
Waarop moet ik bloempotten gooien dan? Ik vind lege drankflessen effectief zatquote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Da's jammer, want het is reuze praktisch bij het gooien van bloempotten.
ik kan wel zingen. ik weet alleen niet of het ergens naar klinktquote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je willen zingen? Kan je dat, of zo?
Het hoofd is het meest effectieve, maar kan tevens jezelf ook hoofdbrekens kosten.quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef Samzz het volgende:
Waarop moet ik bloempotten gooien dan?
Zoepertquote:Ik vind lege drankflessen effectief zatBen ik daar ook meteen vanaf.
Ik gooi alleen vogelnetjes van mijn balkon....quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Da's jammer, want het is reuze praktisch bij het gooien van bloempotten.
En de jonkies krijgen meteen vliegles?quote:Op maandag 16 november 2009 20:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik gooi alleen vogelnetjes van mijn balkon....
jong geleerd, oud gedaan tochquote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En de jonkies krijgen meteen vliegles?
Zo is het maar net, je kunt maar niet vroeg genoeg beginnen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vliegende ommelet!!!!quote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En de jonkies krijgen meteen vliegles?
Valt best mee. Maar op wie zou ik moeten mikkenquote:Op maandag 16 november 2009 20:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het hoofd is het meest effectieve, maar kan tevens jezelf ook hoofdbrekens kosten.
[..]
Zoepert
ik stel me niet beschikbaarquote:Op maandag 16 november 2009 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt best mee. Maar op wie zou ik moeten mikkenik heb nooit serenades voor m'n balkon. Die ik niet eens heb
Marko wel... da's toch een player!quote:Op maandag 16 november 2009 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt best mee. Maar op wie zou ik moeten mikkenik heb nooit serenades voor m'n balkon. Die ik niet eens heb
Een slimme meid, is op het ergste voorbereid. Geen balkon dusquote:Op maandag 16 november 2009 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook al die drankflessenquote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een slimme meid, is op het ergste voorbereid. Geen balkon dus
Hihi, kheb er zin in schatquote:Op maandag 16 november 2009 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kom even doei zeggen... ik ga op huwelijksreis met Henrike
We gaan naar Nigeria en zijn er over een maand ofzo wel weer
quote:Op maandag 16 november 2009 20:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Marko wel... da's toch een player!
Veel plezier, en doe die negerts de groetenquote:Op maandag 16 november 2009 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Will doquote:Op maandag 16 november 2009 20:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Veel plezier, en doe die negerts de groeten![]()
zet ze aan t werk daar !quote:Op maandag 16 november 2009 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zijn jullie dat echt?quote:
quote:
Ja tuurlijk, wat denk jij dan. We gaan toch geen nep foto hier neerzettenquote:
Hihihi, ik hou zoveel van jouquote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef norich het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wat denk jij dan. We gaan toch geen nep foto hier neerzetten
ik hou ook van jouquote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hihihi, ik hou zoveel van jou
Heyquote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hen is toch eigenlijk best een slet, onnie? Eerst Markooo dan Wouter, dan weer Markooo en nu weg met David
Inderdaadquote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hen is toch eigenlijk best een slet, onnie? Eerst Markooo dan Wouter, dan weer Markooo en nu weg met David
Wat is dat dan voor onzinquote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ooh jawel hoorquote:Op maandag 16 november 2009 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stfu
Je kan het niet hebben dat we echte liefde hebben ontdekt he
nog te veel, die lui doen geen flikkerquote:Op maandag 16 november 2009 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk
Die lui werken voor 35 cent per dag
Ligt eraan.... met wat voor geweer je op ze richtquote:Op maandag 16 november 2009 21:12 schreef haakon het volgende:
[..]
nog te veel, die lui doen geen flikker
quote:Op maandag 16 november 2009 21:13 schreef norich het volgende:
[..]
Hij is jaloers omdat hij niemand heeft
die worden liever doodgeschoten dan dat ze moeten werkenquote:Op maandag 16 november 2009 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt eraan.... met wat voor geweer je op ze richt
Daar heb je wel een puntquote:Op maandag 16 november 2009 21:14 schreef haakon het volgende:
[..]
die worden liever doodgeschoten dan dat ze moeten werken
Wie werd er jaloers he toen ik een vriendin hadquote:Op maandag 16 november 2009 21:13 schreef norich het volgende:
[..]
Hij is jaloers omdat hij niemand heeft
Jouw tweede persoonlijkheid toch?quote:Op maandag 16 november 2009 21:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wie werd er jaloers he toen ik een vriendin had
quote:Op maandag 16 november 2009 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jouw tweede persoonlijkheid toch?
Goed ideequote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zullen we zo in onze bamboe hut gaan liggen schat?
ik zie skippy nog niet op een boerderij werkenquote:Op maandag 16 november 2009 20:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik verdenk Machiel ervan dat hij een kloon van skippy is.
Die was ook altijd zo'n alcoholist!
Hij had toch een voorliefde voor zoogdieren?quote:Op maandag 16 november 2009 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zie skippy nog niet op een boerderij werken
fijn he!quote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef haakon het volgende:
tering, koppijn.
ik val gewoon af omdat ik ral ben en niets eet
Ze heeft mij heul niet gehadquote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
joah, loat dat wa duudlijk weenquote:
kangoeroevleesquote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij had toch een voorliefde voor zoogdieren?
Die twee zijn ook niet hetzelfde. Ik weet hoe Skippy eruit ziet en dat is niet zoals op de foto die gepost is. Tenzij dat gewoon niethemzelf is... Maar ik denk het nietquote:Op maandag 16 november 2009 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zie skippy nog niet op een boerderij werken
ojah, skip die was toen een keer op een meet en daar zijn foto's van.quote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die twee zijn ook niet hetzelfde. Ik weet hoe Skippy eruit ziet en dat is niet zoals op de foto die gepost is. Tenzij dat gewoon niethemzelf is... Maar ik denk het niet
gister op de terugweg al gedaanquote:Op maandag 16 november 2009 21:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Walk the walk of shame!!!![]()
heb jij vant weekend gezoend dan?quote:Op maandag 16 november 2009 21:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Walk the walk of shame!!!![]()
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij vant weekend gezoend dan?
Ik niet!! HIJ!!quote:Op maandag 16 november 2009 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij vant weekend gezoend dan?
noh dan, hij heeft tenminste gezoendquote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik niet!! HIJ!!
Ik kan niet eens meer zoenen... ik hoop maar dat het als fietsen is... (dat je het dus niet verleerd :| )
quote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
noh dan, hij heeft tenminste gezoend
maar ik wil je anders wel bijhouden
Ik dacht al, das een opmerking voor Wouterquote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Met je ex zoenen da's toch geen uitdaging meer aan? die heb je allang gehad..quote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en anders ik welquote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of van die stelletjes die na een half jaar weer bij elkaar komenquote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Met je ex zoenen da's toch geen uitdaging meer aan? die heb je allang gehad..
en bedankt voor het aanbod... als ik ooit desperate wordt zal ik aan je denken!!
tjah, iemand moet het toch doenquote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht al, das een opmerking voor Wouter
Dre heeft mij afgewezen, dus ik ben weer vrijquote:Op maandag 16 november 2009 21:49 schreef Samzz het volgende:
Jeeej, Batman
Wie gaat mij bijhouden dan?
das gewoon georganiseerd vreemd gaanquote:Op maandag 16 november 2009 21:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
of van die stelletjes die na een half jaar weer bij elkaar komen![]()
Als je het aandurft.quote:Op maandag 16 november 2009 21:49 schreef Samzz het volgende:
Jeeej, Batman
Wie gaat mij bijhouden dan?
Is dat wat nieuws ofzo?quote:Op maandag 16 november 2009 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das gewoon georganiseerd vreemd gaan
tussendoor een paar anderen batsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |