Hoezo meer camo ? Kan je uberhaupt kiezen wat voor outfit je draagt ?quote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gillie in the mist is ook wel vette sign!
Heb je meer camo in sommige maps!
Probeer die automatische gun die daaronder staat eens, het is even wennen door de recoil maar als je dar onder de knie hebt is hij meesterlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Die PP2000 doet het best fijn he
Is dat dequote:Op dinsdag 17 november 2009 07:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Probeer die automatische gun die daaronder staat eens, het is even wennen door de recoil maar als je dar onder de knie hebt is hij meesterlijk
de eerste van gillie in the mist was dat ik meer camo had in sneeuw levels! En nu ook in urban enviroment!quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:22 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Hoezo meer camo ? Kan je uberhaupt kiezen wat voor outfit je draagt ?
Hehe ja vind het wel grappig dat ze zoveel dingen hebben toegevoegd. Voor de grootste noob die niemand geraakt heeft en zelf 40 keer afgeschoten is staat er dan "spent most time watching kill cam" ;Dquote:Op maandag 16 november 2009 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
in de lobby kun je alles zien!
Tot meeste flashbangs aan toe!
Niet zo maar alles doorklikken !
afgewisseld met 'kijk hoe goed ik ben'quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:49 schreef Bastard het volgende:
Wat een kut topic is dit eigenlijk
Alleen maar opsomming van perks en guns
als je dat hebt is het niet meteen dat je het meeste gedood bent hequote:Op dinsdag 17 november 2009 08:49 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja vind het wel grappig dat ze zoveel dingen hebben toegevoegd. Voor de grootste noob die niemand geraakt heeft en zelf 40 keer afgeschoten is staat er dan "spent most time watching kill cam" ;D
is al is gepost hierquote:
Ja iedereen is onderhand wel klaar met de SP, dus tjaquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:49 schreef Bastard het volgende:
Wat een kut topic is dit eigenlijk
Alleen maar opsomming van perks en guns
What else is new?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:50 schreef Parvus het volgende:
[..]
afgewisseld met 'kijk hoe goed ik ben'
Onzin, ik loop al sinds ik bling heb rond met 2 attachments voor mijn RPD, en vond het juist handig dat ik icm Grip en bijvoorbeeld ACOG of FMJ juist die challenges van die laatste twee kon halen zonder grip te verliezen. En terwijl ik bling had haalde ik gewoon Mastery en Marksman challenges.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:14 schreef biertank het volgende:
Voor de mensen die het nog niet opgevallen was:
Als je bling gebruikt op een wapen en dus twee attachments, lopen je challanges van dat wapen niet meer.
Die moet je echt los halen.
Kutzooi kwam ik net pas achter, al dik 200 kills met het wapen moet ik nog de challanges halen
100%. Weet je zeker dat je bij het goede wapen kijkt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:33 schreef biertank het volgende:
Weet je dat zeker?????
Ik loop al erg lang rond met bling met een silcener en red dot, maar deze heb ik beide nog niet vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |