Danke.quote:
Dat is standaard met call of duty zo volgens mij... daar zitten standaard van die Engels piepstemmetjes op livequote:Op maandag 16 november 2009 00:07 schreef -CRASH- het volgende:
18+...... Hoor ik daar toch een hoop engelstalige luiervullers rondschreeuwen
Gast zet er GODVERDOMME een FOKING SPOILER OP DAT ENE STUK !!quote:Op maandag 16 november 2009 01:13 schreef bijderechter het volgende:
Oké, ik ben vast en zeker superdom, maar als ik de single player 'uitgespeeld' heb (credits rolling), dan staat er bij completed '50%'
Resume game en dan moet ik Shepperd weer afmaken en wordt ik uiteindelijk gered door Nikolai...
En nu
Je zou haast denken dat ze in de UK headsets met stemvervormers erop verkopen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is standaard met call of duty zo volgens mij... daar zitten standaard van die Engels piepstemmetjes op live
quote:Op maandag 16 november 2009 01:13 schreef bijderechter het volgende:
Oké, ik ben vast en zeker superdom, maar als ik de single player 'uitgespeeld' heb (credits rolling), dan staat er bij completed '50%'
Ten eerste: als ik zeg dat ik op 50% zit, is dat dan het einde???!! Over dom gesproken ...quote:b]Op maandag 16 november 2009 01:15 schreef SoldMayor het volgende:[/b]
[..]
Gast zet er GODVERDOMME een FOKING SPOILER OP DAT ENE STUK !!![]()
Je bent idd superdom,,
echt bedankt voor het einde even lekker te vertellen
homo!!
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 09:27 schreef Parvus het volgende:
Nog een keer, uit het vorige topic.
Ligt het aan mij of wordt er nauwelijks gepraat op Xbox Live? Toen ik nog Halo speelde op de oude Xbox Live zat iedereen altijd te lullen. Nu is het enige wat ik hoor (bij Team Deathmatch) af en toe iemand die in z'n microfoon ademt ofzo. En ik de hele tijd maar praten en ouwehoeren, maar er reageert bijna nooit iemand
Jij bent trouwens ook niet slim... ga je het lopen quotenquote:Op maandag 16 november 2009 01:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gast zet er GODVERDOMME een FOKING SPOILER OP DAT ENE STUK !!![]()
Je bent idd superdom,,
echt bedankt voor het einde even lekker te vertellen
homo!!
130 km/u met riod shieldquote:
ik heb hem wel!quote:Op zondag 15 november 2009 22:23 schreef Rikketik het volgende:
Ik wil nog graag Grassy Knoll vrijspelen, maar geen idee hoe dat moet. Misschien gaan liggen snipen op zo'n heuveltje in Wasteland of zo?
Andere toffe die ik heb zijn o.a.:
High Caliber
Submit to Authority
Bow Down
vind het juist wel vet!quote:Op maandag 16 november 2009 07:38 schreef jackson het volgende:
Dat Search & Destroy is ook geen harde met idioten die met schilden en heartbeat-meters lopen. Viel me vies tegen gisteren die paar potjes. Door die dingen is het niet echt speelbaarder geworden
Capture the Fagquote:Op maandag 16 november 2009 10:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Speel nu ook vaak ctf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |