abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_251615
Eigenlijk is er maar een lichtpuntje in de bus genaamd JOP! Ga zo door jongen.....

Andere mening? .....Kom dan....

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_251616
Hahahahahahahahaha poeh he was dat lachen.
Ik ben online
  donderdag 9 maart 2000 @ 09:57:00 #3
1542 Ludo
Still YF&S
pi_251617
en verplaatsen naar het onzin-forum
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  donderdag 9 maart 2000 @ 10:37:00 #4
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_251618

LOL van deze jobsessie zou je bijna jobstinaat worden.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_251619
King D, get real!!!!
pi_251620
Het enige waar Job op hoopt is een blowjob
Ik ben online
  donderdag 9 maart 2000 @ 12:40:00 #7
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251621
Rules, is dat zijn achternaam? Jop Rules. Klinkt wel aannemelijk inderdaad. Okee, stelling klopt, moving on.
Ben te zaai voor een signature
pi_251622
JOP IS TOPPIE!!!!

Zoooo.... was me dat lachen.

Grtz,

Meerhoerman.
Mocht u denken dat ik het meende verwijs ik u door naar paragraaf 6b onderaan deze pagina.

pi_251623
Als Jop nou wat minder kwijlt, wat minder dom uit zijn nek lult en zijn tube tandpasta alleen nog gebruikt voor het tandenpoetsen vind ik hem ook toppie!!
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  donderdag 9 maart 2000 @ 13:31:00 #10
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_251624
Ik vind Jop leuker dan:
Aziz
Willeke
Sjekkie
Antonette
Bullent en
Iwan
Yes I suck. And swallow.
pi_251625
quote:
op 03-09-2000 om 01:31 PM schreef An-ja het volgende:
Ik vind Jop leuker dan:
Aziz
Willeke
Sjekkie
Antonette
Bullent en
Iwan

Bedankt voor je eerlijkheid, je kunt er ook niets aan doen en als persoon houden we nog steeds van je.

Neh geintje, ik heb ook geen hekel aan hem of zo. T'is gewoon jop, een vriendelijke gozer als je het mij vraagt maar ben geen fan van hem of zo.

Daarentegen ben ik van niemand in de bus fan, kan er geen zinnig woord over zeggen van wie ik nou zou willen dat hij of zij wint.

Grtz,

Meerhoerman.


  donderdag 9 maart 2000 @ 13:59:00 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_251626
quote:
op 03-09-2000 om 01:31 PM schreef An-ja het volgende:
Ik vind Jop leuker dan:
Aziz
Willeke
Sjekkie
Antonette
Bullent en
Iwan

* Verbal is het helemaal met An-ja (welkom terug trouwens) eens.

Jop is, hoewel uiterst dom (maar wie in de bus is dat niet), veruit de sympathiekste van het stel.

Maar Verbal neemt mensen die anderen leuker vinden ook niets kwalijk hoor

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_251627
Hoera!!!

Mijn geit is net bevallen van twee 'scheterige' bokjes. Eén van de twee, die met dat korte onderkaakje, NOEMEN WIJ JOP.

pi_251628
quote:
op 03-09-2000 om 01:35 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Neh geintje, ik heb ook geen hekel aan hem of zo. T'is gewoon jop, een vriendelijke gozer als je het mij vraagt maar ben geen fan van hem of zo.

Daarentegen ben ik van niemand in de bus fan, kan er geen zinnig woord over zeggen van wie ik nou zou willen dat hij of zij wint.


--------------------
Vreemd...........zit jij toevallig ergens bij mij in huis? Regelmatig schrijf jij precies hetzelfde wat hier gezegd wordt
Vertel.........waar zit je !

Van alles is weer waardeloos

  donderdag 9 maart 2000 @ 19:09:00 #15
215 misterDre
Paint it black!
pi_251629
Jop: Halljo fjokkers jujjie kjunne bjeter over mj'n fjiets ljullen djan over mj'n ljul fjietsen.
pi_251630
quote:
op 03-09-2000 om 02:38 PM schreef Coos het volgende:
Hoera!!!

Geboorte geitjes

Mijn geit is net bevallen van twee 'scheterige' bokjes. Eén van de twee, die met dat korte onderkaakje, NOEMEN WIJ JOP.


Hier dan eindelijk een Foto van Jop. Jop is nu dik drie maanden oud en moet binnenkort de stal verlaten. Heeft nog geprobeerd een singletje op te nemen maar klinkt net zo vals als "Jop the artist".
Als er geen redding in de vorm van adoptatie komt vrees ik dat Jop zal eindigen in de cous-cous. Zijn broertje Japie staat met zijn moeder bij een "uitspanning" langs een landelijke fietsroute. Dik voor elkaar dus.

Wie o wie wil Jop.

[/quote]

pi_251631
eenmaal
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')