Mensen die rond de 20 zijn of soms ook al ruimschoots de 20 gepasseerd zijn, of soms zelfs de 30, en zogenaamd op een universiteit zitten en zich gedragen als een stel kleuters of gewoon triest zijn.
Dit fenomeen manifesteert zich vaak in de openbare gelegenheden, waar er dan opgeschept word over wat voor een geweldige en belangrijke studie er wel niet gevolgd wordt, waarna een tijd later al het zelfrespect alweer overboord gegooit wordt en de bier en tieten en de godslasteringen je alweer om de oren vliegen en/of het welbekende 'Hey kijk een meisje, hoeerrrrrr !'
Hoewel het ook wel eens voor komt op fora en etc., waar men zichzelf bezig houd met zichzelf de hemel in te prijzen met grootspraak, het afkraken van de minderbedeelden, en het al fappend op de F5-toets rammen om te kijken of er iemand reageert.
Dat, kinders, is een van de redenen waarom het zo triest gesteld is met deze maatschappij. Een moslim gedraagt zich nog beter.
Klacht:: mensen die zich niet gedragen naar z'n leeftijd en/of hun plaats in de maatschappij niet kennen.
(onder voorbehoud van spelvauten)
Haha kut topic lalala
[ Bericht 0% gewijzigd door Acinonyx op 15-11-2009 16:36:17 ]
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop