Daarom dusquote:Op zondag 15 november 2009 15:18 schreef FoXje het volgende:
Waarom is het niet meer mogelijk om online en aan de kassa tickets te reserveren?
Ruim 50% van alle reserveringen wordt niet opgehaald. Dit resulteert erin dat een voorstelling uitverkocht lijkt te zijn maar dat er een half uur van te voren nog veel tickets beschikbaar komen.
Dat kan toch ook, je kunt gewoon kaarten kopen via internet. Ik zie het probleem dan ook niet.quote:
lijkt me ook DE oplossing.quote:Op zondag 15 november 2009 15:21 schreef MASD het volgende:
Eigenlijk moeten ze het zo doen dat reserveren geld kost en je het terugkrijgt bij het ophalen van je kaartje.
Weet je wat ze nu bedacht hebben? Kaarten kopen online.quote:Op zondag 15 november 2009 15:25 schreef Hogeland het volgende:
[..]
lijkt me ook DE oplossing.![]()
Lijkt me zo voor de hand liggend dat ik me afvraag of ze daar echt niet aan gedacht hebben.
Jep, maar dan betaal je meteen voor het hele kaartje. Als je het betaald laat reserveren ben je minder geld kwijt mocht je niet kunnen komen, maar zijn mensen ook minder snel geneigd om het kaartje te reserveren om een plaats te hebben mochten ze last-minute besluiten toch te gaan.quote:Op zondag 15 november 2009 15:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Weet je wat ze nu bedacht hebben? Kaarten kopen online.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |