quote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
Een bad van 5000 liter koeienschijt.
Niet het kijken waard....alleen the boys you desire waren vet!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:17 schreef AskMe het volgende:
Vanavond in Try Before You Die: het aller try-ste en het die-ste. Een heel seizoen hoogtepunten op 'n rijtje. Valerio in de servieswinkel. Nicolette in CSI en als Bountyhunter. Geraldine die tongt met een ouwe, Steyn als Spiderman en natuurlijk The Boys You Desire. Als er één ding is dat je moet doen voordat je dood gaat: kijken.
lijkt mij zelf wat minder, maar goed
De koek is ook een beetje op natuurlijk. Het concept begint te verouderen.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:22 schreef HQ-Design het volgende:
Ik vond sowieso de afleveringen van het laatste seizoen een stuk minder, misschien omdat ze de leukste dingen al gedaan hebben in vorige seizoenen. Al zijn er natuurlijk nog wel een paar "Try before you Die"-momenten op te noemen, maar dat zou dan "Too Hard for TV" worden, lijkt me
Klopt, ik zat er ook al 3 weken op te wachtenquote:Op zondag 17 januari 2010 19:44 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wanneer is dan die aflevering met Lingo uitgezonden? Niet dat t me heel geweldig lijkt, maar ik zag het ergens staan in zo'n afleveringstekst dat er een stuk was dat er mensen mee deden met Lingo, maar nooit gezien dat stukje.
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:44 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wanneer is dan die aflevering met Lingo uitgezonden? Niet dat t me heel geweldig lijkt, maar ik zag het ergens staan in zo'n afleveringstekst dat er een stuk was dat er mensen mee deden met Lingo, maar nooit gezien dat stukje.
Zo stond het toen op de site, ik weet ook niet waar dat is geblevenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef AskMe het volgende:
In de uitzending van vanavond wordt er keihard gevochten op het paintball slagveld. Maar er is meer paint in de aflevering van vanavond. Want Zarayda laat zich besmeren met verf op een bodypaint wedstrijd. En terwijl Dennis en Valerio het houden bij een potje Lingo spelen, zingt Steyn zijn geld bij elkaar in Parijs, maakt Geraldine wat graancirkels en ontsnapt Nicolette nog maar net aan de dood tijdens de offroadsport in Amerika.
21:50 begint het weer op BNN
Ja dat stuk bedoelde ik inderdaad, vaagquote:Op zondag 17 januari 2010 19:55 schreef AskMe het volgende:
[..]
[..]
Zo stond het toen op de site, ik weet ook niet waar dat is gebleven
Misschien vanavond in de top-10 ?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:23 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja dat stuk bedoelde ik inderdaad, vaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |