abonnement Unibet Coolblue
pi_251563
In vervolg op de eerdere delen, kan je hier je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen.

Je kan hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.

Een vriendelijk verzoek om alleen hier de commentaren etc te plaatsen, om zo de streamverslagen zelf leesbaar te houden.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  donderdag 9 maart 2000 @ 08:02:00 #2
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_251564
quote:
op 03-09-2000 om 07:49 AM schreef Quenda® het volgende:
07.33
De streams zijn zwart maar het geluid is oké
(...)
Jop gaapt.

Quenda... Ken je ze al zo goed dat je zelfs in het donker aan een gaap kunt horen dat het Job is?

* w.o.r. is impressed .

* w.o.r. wil ook Bagwan nog even complimenteren voor de superverslagen....

* w.o.r. houdt nu voorlopig op met dat geslijm....

  donderdag 9 maart 2000 @ 09:58:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251565
* Quenda® schrok er zelf ook van toen ze de gaap herkende.
pi_251566
Binnengekomen bericht van Quenda:

Zij kan door een computer-storing ff geen streams verslaan. Vraagt of iemand het van haar kan overnemen.
Excuseert zich als er typfouten in het verslag van de chat staan, die kon zij er niet meer uit editen.

pi_251567
Iemad zin om de streams te doen? Ik ga pitte!
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_251568

PANIEK
Bagwan Quenda en alle anderen?
Wat is er met de streamverslagen?
(tijdelijk) gestopt?
ik hoop van niet ik was trouwe lezer en wardeerde het zeer.
Of is het nu soms "ergens anders" te bewonderen?

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 11 maart 2000 @ 03:18:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251569
* Quenda® is er weer, had alleen een bus-dip en kon geen mensen IRL vinden voor een groepsgesprek.

PC eend, ik ben geen "ërgens anders " typ

(Hooguit op m'n eigen Board

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 11 Maart 2000).]

pi_251570

mooi

was wel ff schrikken

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 11 maart 2000 @ 03:49:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251571
* Quenda® vraagt zich af wat de sbs voor sexopwekkend middeltje door het eten van de passagiers heeft gedaan.

Hoor al een half uur van alles, dekens bewegen vreemd, ritmische sopgeluiden.....trekgeluiden(kraken van dekens op een bepaald tempo , pijpgeluiden....

pi_251572
quote:
op 03-11-2000 om 12:36 AM schreef Quenda® het volgende:
Seki heeft het over die fotograaf die kindertjes gebruikte voor z'n foto's, Seki:"dat jochie moest van hem mijn naam roepen, ik vind dat gewoon belachelijk hoor"
Jop:"ik dacht dat die fotograaf niet helemaal 100% was".


Die kan je in je zak steken, Bagwan!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_251573
quote:

Seki heeft het over die fotograaf die kindertjes gebruikte voor z'n foto's, Seki:"dat jochie moest van hem
mijn naam roepen, ik vind dat gewoon belachelijk hoor"
Jop:"ik dacht dat die fotograaf niet helemaal 100% was"

Geweldig, waar ken ik die fotograaf van? ROFL

Dit is gewoon genieten, wat een lekkere gasten zijn het ook.....

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  zaterdag 11 maart 2000 @ 09:27:00 #12
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251574
quote:
op 03-11-2000 om 03:49 AM schreef Quenda® het volgende:
pijpgeluiden....



Pijpgeluiden? Beschrijf die eens? Hihihi, mag wat mij betreft in het Guinnes-'book of records' als leukste woord van 2000.

Ben te zaai voor een signature
pi_251575
Gisteren is er bijna geen streamverslag geweest Ik zat zelf in de Bush en Quenda was ook verhinderd. Wij kunnen en willen niet alleen de streams doen. Ook wij hebben andere dingen te doen af en toe
Bij deze toch maar weer een oproep om mee te helpen met het schrijven. Liever een dubbele post, dan geen post.

Vanmiddag kan ik jiet, dus ga je gang met de verslagen zou ik zeggen

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_251576
En bij dezen ook hartelijke dank aan Dolphin en Roedje, die met hun onzinnige commentaren en gecommandeer om uitleg even de - toch al spaarzame - streamverslagen kwamen vervuilen.
I.p.v. ook eens een bijdrage te leveren.
Hoe vaak moet er nog gevraagd worden om voor commentaar DEZE topic te gebruiken ?

pi_251577
De streams doet het duidelijk weer. Ik heb nog nooit zulke mooie streams gehad. Desalwelteplus heb ik het nu uitgezet want ik werd gek van die ouwe wijven. Iemand anders mag gaan luisteren
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  zondag 12 maart 2000 @ 23:26:00 #16
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_251578
De stream zelf is bij mij wel duidelijk, maar het geluid valt steeds weg Ik heb ook ff genoeg van die drie zeikwijven(A,S en J), maar zal het strakkies weer ff proberen )
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  maandag 13 maart 2000 @ 00:05:00 #17
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251579
Beste Ted,

Ik dacht eigenlijk dat jij, als forumleider, wel zou moeten weten dat het de bedoeling is om de streamverslagen zo objectief mogelijk weer te geven, helaas heb ik net moeten constateren dat je de streamverslagen "vervuilt" met je eigen gedachtes.
Dat je dat --->af en toe<--- doet is niet zo'n punt, maar je woordkeus laat wel te wensen over, (is MIJN mening), en het gebeurt TE vaak.
Als je de grenzen laat vervagen, prima, maar kijk er dan ook niet raar van op, dat er strax echt niets zinnigs meer in de streamverslagen staat, en niemand deze topic nog serieus neemt.

De regels bij de streamverslagen is al maanden eender, commentaren en gedachtes, zet iedereen in de daarvoor bestemde topic, HIER dus, of elders in de topic's over de passagiers uit de bus.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 13 Maart 2000).]

  maandag 13 maart 2000 @ 00:27:00 #18
2705 cynix
is verdwaald
pi_251580
Las in de verslagen iets over Aziz z'n minderwaardigheidscomplex. Zo'n complex betekent toch dat je alleen maar DENKT dat je minderwaardig bent?
Daar is hier dus geen sprake van, eerder van een zeldzaam moment van zelfkennis.
  maandag 13 maart 2000 @ 00:59:00 #19
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_251581
quote:
op 03-13-2000 om 12:05 AM schreef Quenda® het volgende:
Beste Ted,

Ik dacht eigenlijk dat jij, als forumleider, wel zou moeten weten dat het de bedoeling is om de streamverslagen zo objectief mogelijk weer te geven, helaas heb ik net moeten constateren dat je de streamverslagen "vervuilt" met je eigen gedachtes.
Dat je dat --->af en toe<--- doet is niet zo'n punt, maar je woordkeus laat wel te wensen over, (is MIJN mening), en het gebeurt TE vaak.
Als je de grenzen laat vervagen, prima, maar kijk er dan ook niet raar van op, dat er strax echt niets zinnigs meer in de streamverslagen staat, en niemand deze topic nog serieus neemt.

De regels bij de streamverslagen is al maanden eender, commentaren en gedachtes, zet iedereen in de daarvoor bestemde topic, HIER dus, of elders in de topic's over de passagiers uit de bus.




Ten eerste ben ik geen forumleider, niet in het BUS-forum (da's Danny) en ook niet in een ander forum.

Verder probeerde ik alleen ff wat te verslaan, maar dat schijnt niet in goede aarde te vallen.

Sorry als ik er ff niet alles letterlijk neerzette wat er gezegd werd, maar dat is ook moeilijk met al dat gemompel en het constant wegvallende geluid.

Ik dacht dat iedereen op zijn eigen manier de stream mocht verslaan en dat dan in dit topic werd gereageerd op het verslag en de manier waarop, maar ik had het duidelijk fout.

Nogmaals sorry, maar ik kan niet letterlijk alles verslaan. Gewoon omdat ik dan constant alles eerst zou moeten opnemen en dan gaan uitschrijven. Als ik ff verslag doe, dan doe ik dat tussen andere dingen door en niet puur alleen De Bus verslaan. Verder is het technisch ook niet mogelijk, aangezien het geluid bij mij steeds wegvalt(zal wel aan mijn comp. liggen )

Anyway, ik zal me inhouden en me niet meer laten verleiden tot het verslaan van de stream.

Ik ga nu maffe, dus ik wens u allen een goede nacht, als dat teminste hier mag of moet ik daar weer voor naar het topic Goeie morgen/welterusten???????


------------------
God only made so many beautiful heads..
The rest he covered with hair..

[Dit bericht is gewijzigd door Ted (Datum 13 Maart 2000).]

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_251582
Ja Quenda, dat geldt eigenlijk ook voor mij.
Alleen in mijn geval; 'ik type langzamer dan dat de mensen Jop verstaan'.
  maandag 13 maart 2000 @ 01:19:00 #21
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251583
Oke, korte reactie,
Ik wil er niet de "schuldige" van zijn dat er andere streamverslaggevers mee stoppen, omdat ik hier een mening neerzet.

Ook mijn geluid is vaak zwaar klote ()
en ik typ ook niet snel.

Ook ik heb andere dingen te doen, en doe het zelfs tussendoor, alleen als ik iets hoor, waarvan ik denk dat het enigszins nieuws/sensatie waarde heeft, typ ik me het rambam.
Dit enkel omdat Bagwan er vaak alleen voor stond, en nu Hizz met vakantie is, het voor Bagwan ook een rotklus is om continu te verslaan.
Voor Fok had ik het wel over...
Maar, omdat ik nu zie dat er twee mensen stoppen, doordat ik de regels nog eens wilde benadrukken, lijkt het mij beter dat er maar 1 uitvalt, moi dus

Iedereen veel succes bij het verslaan van de streams....Ik waardeer alle bijdrages.(en zal ze trouw blijven lezen)

(overigens Ted, excuse moi, ik bedoelde i.p.v forumleider, dus Administrator....)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 13 Maart 2000).]

  maandag 13 maart 2000 @ 01:35:00 #22
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_251584
quote:
op 03-13-2000 om 01:19 AM schreef Quenda® het volgende:

Voor Fok had ik het wel over...
Maar, omdat ik nu zie dat er twee mensen stoppen, doordat ik de regels nog eens wilde benadrukken, lijkt het mij beter dat er maar 1 uitvalt, moi dus

Iedereen veel succes bij het verslaan van de streams....Ik waardeer alle bijdrages.(en zal ze trouw blijven lezen)

(overigens Ted, excuse moi, ik bedoelde i.p.v forumleider, dus Administrator....)



Lieve Quenda,

Ik val niet uit, want ik ben geen streamverslaggever, vind het alleen af en toe leuk om te doen, zodat er ook eens wat andere namen/nicks komen te staan en niet alleen die van een stuk of drie vier. Verder kan ik uit de post van Coos niet opmaken dat hij er mee stopt, alleen dat hij te langzaam typt om letterlijk te quoten, iets wat ik over mijzelf eigenlijk vergeten was te zeggen, als ik quote, dan zijn de streams al weer 5 minuten verder als ik twee zinnen heb getypt

Ow en mijn admin-status, die is er alleen maar voor noodgevallen, aangezien ik op de gekste tijden online ben. Zoals je kan zien heb ik die status ook pas sinds 29 januari 2000, omdat het me toen ff nodig leek, maar dat weet je toch ook wel

Verder no hard feelings hoor, maar als jij stopt als streamverslaggeefster, dan wil dat niet zeggen dat ik opeens meer ga verslaan.

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_251585
Ik zeg zeker niet dat ik er mee stop, want ik ben er nooit echt aan begonnen. Alleen s'nachts laat als er niet veel gebeurt probeer ik dat wel eens te verslaan. Nou ja, samenvatten.

pi_251586
Ik hoop dat iemand kan verslaan, want ik heb geen stream....
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  maandag 13 maart 2000 @ 09:28:00 #25
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251587
quote:
op 03-13-2000 om 09:26 AM schreef bagwan het volgende:
Ik hoop dat iemand kan verslaan, want ik heb geen stream....



Ik ook niet. Begint wel wat verdacht te worden.
Mischien wordt er iets voorbereid voor de uitzending van vanavond.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')