Kom je nu meequote:Op zondag 15 november 2009 05:17 schreef capricia het volgende:
Regel 1 met stappen: Neem altijd oordopjes mee...
(helaas)
Ik weet prima hoe schadelijk geluid is maar als je in een kroeg komt heb je nou niet bepaald voor het kiezen hoe luid de muziek staat.quote:Op zondag 15 november 2009 04:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Is al jaren bekend. De generatie vanaf de jaren '80 wordt echt de gehoorapparaat-generatie omdat ze niet willen/wilden weten hoe schadelijk geluid kan zijn.
en daarom wil ik het liefst ook zo min mogelijk in zulke omgevingen zijn waar het geluid knoerthard staat. Ook op een bruiloftsfeest, muziek veeeeels te hard. Enikele mensen waaronder ik hebben toen meer tijd buiten de zaal doorgebracht dan erin. Zielig voor het bruidspaar though.quote:Op zondag 15 november 2009 07:32 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik weet prima hoe schadelijk geluid is maar als je in een kroeg komt heb je nou niet bepaald voor het kiezen hoe luid de muziek staat.
volgens mij een boerenschuur in enschedequote:Op zondag 15 november 2009 09:57 schreef DuTank het volgende:
Welke paupertent in welke stad ben je geweest?
quote:Op zondag 15 november 2009 14:15 schreef Re het volgende:
29-jarige pleegt zelfmoord wegens oneindige piep in oren...
quote:Op zondag 15 november 2009 14:15 schreef Re het volgende:
29-jarige pleegt zelfmoord wegens oneindige piep in oren...
Eens. En dan van die gasten die zeggen dat je een mietje bent, als ze de gevaren eens kenden.quote:Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef ynuhh het volgende:
Eens met de boswachter, de muziek mag soms best wat zachter. Ik zou over 20 jaar ook graag nog goed willen kunnen horen. En je kan niet eens normaal met elkaar praten als de muziek zo hard staat, lekker tegen elkaar gaan schreeuwen. Wat een gezelligheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |