Had je maar niet zo'n dikke vriend moeten nemen...quote:Op zondag 15 november 2009 08:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
bij mij slaapt er iemand naast me die al t plek in beslag neemt
of hadden we maar een twee persoonsbedquote:Op zondag 15 november 2009 09:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Had je maar niet zo'n dikke vriend moeten nemen...
Hoe kan je überhaupt slapen in een eenpersoonsbed? Dan kan je toch niet overdwars liggen enzovoorts?quote:Op zondag 15 november 2009 09:57 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
of hadden we maar een twee persoonsbed
Je kanker kabeltje? Kan je daarmee kanker uploaden?quote:Op zondag 15 november 2009 04:47 schreef Yreal het volgende:
Ik weet niet waar mijn kanker kabeltje is zodat ik de foto's kan uploaden
dus morgen pics !
Heb je alweer voor 'm gekookt?quote:Op zondag 15 november 2009 10:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoe kan je überhaupt slapen in een eenpersoonsbed? Dan kan je toch niet overdwars liggen enzovoorts?
Hier ligt ook nog iemand te slapen, ik ben alweer een tijdje wakker.
Omdat hij dat magquote:Op zondag 15 november 2009 10:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uit eten geweest.![]()
Waarom detrouwens?
Dequote:Op zondag 15 november 2009 10:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uit eten geweest.![]()
Waarom detrouwens?
Na 1 keer al eentonig? En we hebben gister niet eens een film gekeken, we zijn nog even in de stad blijven hangen. Zo eentonig vind ik dat niet.quote:Op zondag 15 november 2009 10:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
De, omdat het anders wel heel eentonig wordt: koken, film kijken, neuken...
God, 3 dates en nu al saai.quote:Op zondag 15 november 2009 10:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Na 1 keer al eentonig? En we hebben gister niet eens een film gekeken, we zijn nog even in de stad blijven hangen. Zo eentonig vind ik dat niet.
Als jij er maar gelukkig mee bent, ik vind meer dan één keer met dezelfde vrouw al eentonigquote:Op zondag 15 november 2009 10:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Na 1 keer al eentonig? En we hebben gister niet eens een film gekeken, we zijn nog even in de stad blijven hangen. Zo eentonig vind ik dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |