Ik ben een hardwerkende man, met een gezin van 3 waar ik dag in dag uit ontzettend m'n best voor moet doen om te onderhouden, alleen willen sommige mensen dit niet inzien. Vandaag was wederom zo'n dag helaas, waarbij ik te maken had met een individueel die dacht dat ik voor jan en alleman werkte.
Het was avond en ik reed mijn normale busroute. Ik stopte bij een halte en liet een nogal schriele, met acné bezaaide jongeman binnen, welke blijkbaar net helemaal alleen naar de bioscoop was geweest. Hij stapt binnen en vertelt mij waar hij moet wezen, en gezien hij nogal ver weg afgezet moest worden moest hij 7 strippen afstempelen. De knul reikte naar zijn portemonee en toverde daar een strippenkaart met slechts 5 beschikbare strippen tevoorschijn, die stempelde ik af en zei alsjeblieft, als in: "alsjeblieft, en nu je andere strippenkaart graag". Hij zei: "maar ik moet nog 2 strippen

". Volgens mij drong het niet helemaal tot hem door, en ik werd nu te lang opgehouden, dus ik zei op een wat dringerige toon: "alsjeblieft".
Wat er daarna gebeurde, nou, daar sta ik nu nog van te kijken. Die autist liep gewoon door zonder nog twee strippen af te stempelen. Ik bedacht me geen moment en riep: HË VERREKTE MONGOL, WA DENKTE GIJ DAT JE AAN 'T DOEN BENT!!??
Hij draaide zich snel om en kwam nogal ineengekrompen naar mij toe
"JA WA DENKTE GIJ WEL NIE, DA IK HIER VOOR JAN LUL ZIT TE WERKEN OF WA?"
de jongen keek verward en angstig en zei: "N-n-n-nee meneer, dat denk ik echt niet"
"NOU VIEZE KUT, DA LIJKT ER ANDERS WEL OP!"
Wederom probeerde hij een smoes te verzinnen, maar voor hij z'n mond open kon doen pakte ik 'm bij z'n hoofd en sloeg ik die tegen de toonbank aan.
Ik vervolgde mijn rage: "Ja, da doede gij niet meer he!
De jongen stond op en zei: "N-n-nee meneer, ik zal het nooit meer doen

"
"Nou", zei ik dan, "da's dan ¤1,60"
Terwijl hij betaalde hoorde ik 'm nog stilletjes zeggen: "rot toch klootzak"
Voor ik iets kon doen stapte er een controleur binnen, en gezien ik mijn gezin moet onderhouden hield ik me koest.
Helemaal op het eind, toen de controleur eindelijk weg was heb ik 'm nog de tyfus in geslagen, wat denkt ie wel niet
Klacht: Jeugd van tegenwoordig die denkt alles maar gratis te kunnen krijgen, rot toch op man

!
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:Drinky is een baas