Omdat er even reclame was tijdens het programma wat ik aan het kijken was was ik even lekker zinloos aan het schakelen. Ik bleef even naar CC kijken omdat ze een of andere Japanse spelshow hadden waarin mensen van over de hele wereld de kans kregen om zichzelf even mooi voor lul te zetten. Niveau is uiteraard niet al te hoog maar goed genoeg voor een paar minuten vermaak. Ware het niet dat het NL commentaar sowieso al een niveau van ver onder nul had maar die het stelletje apen wat ''commentaar'' aan het leveren was nog te dom was om het land van herkomst van de deelnemers goed op te noemen. Ja, bij amerikanen ging het nog wel, iedereen kent die vlag immers wel. Maar een of andere dude uit Gana was een jamaikaan geworden, iemand uit pakistan was een afghaan (toch knap als je de status van de land bedenkt, je zou niet zo snel opeens een afghaan in een japanse spelshow verwachten of wel soms?).
Na een seconde of 45 dus maar vlug weg geschakeld omdat ik het niet meer kon aanhoren om naar dat stelletje untermenschen van commentators te moeten luisteren.
klacht 2: Zit nu NG te kijken naar een tank programma en de mongool die de ondertitels heeft gedaan vertaalt net een ''pillbox'' als een pillendoos

Serieus, hoe kan het dat dit soort mensen nog een baan heeft?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.