Ga eens demons souls uitspelenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom op Gijs...beetje afzeiken moet toch kunnen! Ons verbazen over elkaars smaak?Ik ben blij dat we allemaal genieten! Forza, MW2, DAO, Left4Dead, DS....Jullie mogen me ook uitlachen met ODST en Phoenix Wright.
Oh noes! De Russen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Verhaal is helemaal niet slecht? Beetje over de top soms, maar even in een notendop.
Russische leider die tegen Amerika is. Jij infiltreert in die terroristengroep en doet die missie op het vliegveld. Ze hebben door dat jij een amerikaan bent en schieten je dood op het vliegveld. Heel de wereld weet dat het dus amerikanen waren die dat op het vliegveld deden, wereld keert zich een beetje tegen Amerika. En dan slaat Rusland toe...
Even gepauzeerd. Eerst Dragon Age Origins.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ga eens demons souls uitspelen
MODERN WARFARE.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh noes! De Russen!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het lijkt wel alsof ik de enige met smaak ben hier
Ooit zien we het licht wel.. tot die tijd spelen we infantiele games.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bedoel er niks mee Gijs. Vind het echt cool dat je geniet hoor, maar ik sla deze persoonlijk over. De reviews schrijven wel geschiedenis overigens,.... de verkoopcijfers ook. Ziek hoeveel mensen dit gamen!quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:25 schreef Chocobo het volgende:
Nou,... zo maar weer eens verder met The ShieldEinde van seizoen 4 is in zicht,.... ik vlieg er doorheen. SUPER serie!
Schrok best van je RE4 en Metroid Prime (Gamecube) opmerkingen jaren geleden. Toen wist ik dat ook wij vreselijk verschillen. Jij bent echt de kleurrijke platformgamerquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kijk hem omdat jij en B. deze serie zo cool vonden. Kan alleen maar zeggen dat jullie zwaar gelijk hebben!quote:
Gast van mij hoeft niemand te halen.. ik hype niet .. ik ben oprecht enthausiast over een game die ik game.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik bedoel er niks mee Gijs. Vind het echt cool dat je geniet hoor, maar ik sla deze persoonlijk over. De reviews schrijven wel geschiedenis overigens,.... de verkoopcijfers ook. Ziek hoeveel mensen dit gamen!
Eigenlijk te laat om te vaccineren maar ja,... je moet wat als overheid!quote:
Eens,... ik trek Chuck ook nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gast van mij hoeft niemand te halen.. ik hype niet .. ik ben oprecht enthausiast over een game die ik game.
Dat iemand anders hem gamed en zegt dat het cool is.. ja reageer ik op.. het is ontzettend gaaf om te doen. Maar daarmee bedoel ik niet dat iemand anders hem MOET halen, nogmaals ik hype hem niet, deel een coole ervaring.
Sorry. Als ik Chuck Norris zie word ik misselijk, mijn fout.
RE4 =quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Schrok best van je RE4 en Metroid Prime (Gamecube) opmerkingen jaren geleden. Toen wist ik dat ook wij vreselijk verschillen. Jij bent echt de kleurrijke platformgamerIs ook cool hoor, maar ik merk dat ik dat genre qua interesse ben kwijtgeraakt tijdens deze generatie consoles.
Ik wil hem PIJNNNNN doenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... ik trek Chuck ook niet!
[ afbeelding ]
Ohja,... REmake inderdaad! Ja die controls liggen je of niet. Maar inderdaad,... je smaak veranderd. Als je nou ook nog Splinter Cell Conviction kooptquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RE4 =REmake =
Niet dingen verdraaien he
![]()
Verder is mijn smaak behoorlijk veranderd, ik heb L4D bijvoorbeeld gekocht (en vind het gaaf), een Valve shooter! Uncharted, Bioshock, Batman, etc. Dat speelde ik vijf jaar geleden niet hoor
Maar iets als platformers, nee, dat verdwijnt nooit.
Gijs, voor je begint heeft Chuck je al neer. Hij doet geen push-ups, hij duwt de aarde weg!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil hem PIJNNNNN doenhet is groter dan mijzelf.. kan er niks aan doen... zn PAARDEGEBIT ER UIT RAMMEN... zie je ik kan het niet helpen.. ZN BORSTHAAR ER AF FIKKEN .. help..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |