Moet je hem wel even om de hoek parkeren anders komen ze hem niet maken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:49 schreef zovty het volgende:
Gewoon de ANWB bellen, dan kan zo'n kerel het in de regen voor je maken.
Fietsen?? Pff dat zal wennen worden na 13 jaar, zeker met een reservewiel onder mijn arm.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:50 schreef Drupsel het volgende:
en het is te ver om even te fietsen?
Hopelijk niets gebeurt?? Afijn , ik heb nog nooit een band verwisseld...ik voel me nu net een vrouw hahahaquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:53 schreef Markster het volgende:
ik had vorige week een lekke band bij 100km/u, niet zeiken dus
bandje verwisselen is piece of cake.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hopelijk niets gebeurt?? Afijn , ik heb nog nooit een band verwisseld...ik voel me nu net een vrouw hahaha
lolquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:58 schreef Biogarde het volgende:
Alleen zou ik de moeren losdraaien en het wiel verwisselen. De band is best kutwerk
vooral met een bandenwippertje uit een simson bandenplaksetjequote:Op zaterdag 14 november 2009 18:58 schreef Biogarde het volgende:
Alleen zou ik de moeren losdraaien en het wiel verwisselen. De band is best kutwerk
das alleen als je lm velgen hebtquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:13 schreef DuTank het volgende:
Is het niet zo dat sommige auto's een speciale sleutel hebben, zodat niet iedereen zomaar je banden eraf kan halen? Ons golfske het da volges men...
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:16 schreef Cothen het volgende:
Ligt aan de velgen die je hebt.
Overigens, TS, waarom zou je iets lekker onder een voetbal leggen?
Iets lekkers neem je of mee naar bed, of je eet het op, maar je gaat het niet onder een voetbal leggen.
Ik heb normale velgen overigens...quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:16 schreef Cothen het volgende:
Ligt aan de velgen die je hebt.
Overigens, TS, waarom zou je iets lekker onder een voetbal leggen?
Iets lekkers neem je of mee naar bed, of je eet het op, maar je gaat het niet onder een voetbal leggen.
Ja hoi! Van de zomer had ik het wel gedaan maar nu met dit kutweer..mooi verhaal. Betaal me natuurlijk niet helemaal scheel aan belasting en verzekering etc om dan maar te gaan fietsenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is een teken van Boven dat je een keer op de fiets moet stappen, schavuit
fixedquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:56 schreef Markster het volgende:
[..]
bandje verwisselen is piece of cake.
stappen:
schroeven ietsje los draaienb
auto opkrikken
blokje eronder
schreoven helemaal eruit draaien
band eraf
nieuwe band erop (zit meestal onder de auto, of in de kofferbak ergens)
schroeven licht vastdraaien
auto naar beneden
schroeven goed vastdraaien
en weg issie
Waarom zou je met een reservewiel onder je arm moeten fietsen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Fietsen?? Pff dat zal wennen worden na 13 jaar, zeker met een reservewiel onder mijn arm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |