abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74700264
Ik waarschuw alvast dat een deel van deze post een complottheorie is, dus mocht je zeer anti-complottheorie zijn dan kan je misschien beter deze post overslaan

Maar goed...

Ik heb de laatste dagen de grootste twijfels bij Nout Wellink. Nou hebben velen dat al langer maar ik twijfel aan zijn ware aard.

Aangezien hij bijvoorbeeld voorzitter van de bis in bazel is geweest en dus in staat was te voorkomen dat een deel van de toxische leningen in de markt kwam.
Dit deed hij naar mijn denken omdat zijn wallstreet persoonlijke relaties kennelijk belangrijker waren dan de directe gevolgen op de markt.

Hij is namelijk lid van de Trilateral Commission (TLC). Een door David Rockefeller opgerichte belangengroep. Deze groep bestaat uit circa 250/300 invloedrijke personen en bankiers.
Complot-theorie denkers zien TLC, de Bildeberg groep en Council of Foreign Relation als de gouden driehoek die gezamelijk een "nieuwe wereldorde" als visie hebben.

Nu ben ik zelf niet zo van de complottheorieën maar ik denk dat elke logische redenering wel een relatie in dit kan vinden.

Ja, dit gaat de complot-theorie kant op maar bear with me ;P

David Rockefeller, stichter van de eerdergenoemde TLC waar o.a. Nout Wellink lid van is heeft zich verschillende malen uitgelaten over een nieuwe wereldorde. Hij heeft dit duidelijk als visie.

Citaat
" * “For more than a century, ideological extremists at either end of the political spectrum have seized upon well-publicized incidents to attack the Rockefeller family for the inordinate influence they claim we wield over American political and economic institutions. Some even believe we are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as ‘internationalists’ and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure - one world, if you will. If that’s the charge, I stand guilty, and I am proud of it.”

TLC heeft dus uiteraard deze visie ook en Nout Wellink deelt kennelijk deze visie anders zou hij niet door het lidmaatschap procedure in de eerste plaats zijn gegaan.

BIS,(Bank for International Settlements in Bazel) en Nout Wellink ,

Centrale bankiers wereldwijd komen hier samen om onafhankelijk en zonder enige vorm van toezicht besluitvormingen te nemen omtreft het financiële stelsel wereldwijd.

Als voorzitter van de BIS ( Nout Wellink dus ) heb je volledige inzage hierin. Toch mochten de toxische leningen hem niet baten en heeft hij dus geen halt toegeroepen.

Waarom? is de grote vraag.

Een visie

En nu laat ik mijn logische redeneringen de gang gaan. Als je in het TLC zit en gezamelijk een wereldorde als visie hebt dan vraag je je natuurlijk af hoe dat te bereiken. De kredietcrisis heeft dit al voor een groot deel tot stand gebracht. Kijk maar hoe verschillende overheden de handen in 1 hebben geslagen om de crisis te lijf te gaan. En hoe de mogelijkheid steeds groter wordt dat er een gezamelijke munt gaat ontstaan door de mogelijke hyperinflatie van verschillende munten.

Kortom, een kredietcrisis die is ontstaan voor een groot deel door "bewuste" toxische leningen om zo chaos te creëeren in het financiële systeem. Waardoor een samenwerking globaal tot stand wordt geforceerd. Extreem zwart-wit denkend wordt het systeem dus letterlijk opgeblazen om zo tot een nieuwe start te komen. Een nieuwe wereldorde.

----------------------

Ik heb Nout Wellink ook nooit in een discussie gezien op TV waarin felle directe inhoudelijke vragen naar hem werden toegegooid. Best wel jammer, en voornamelijk merkwaardig.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertKunath op 14-11-2009 18:17:53 ]
pi_74700455
Is dit de groep waar Willem Middelkoop 't over had in P&W? Die had 't over een lobbygroep, hetzelfde dus als een belangengroep .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_74700526
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dit de groep waar Willem Middelkoop 't over had in P&W? Die had 't over een lobbygroep, hetzelfde dus als een belangengroep .
Ah ja, dit is de groep waar Middelkoop het ook over had inderdaad.
pi_74709719
Ja dat hoorde ik Willem Middelkoop op BNR zeggen. Altijd al een vreemd mannetje gevonden.
Maar wat moet ik precies verstaan bij een new world order?
pi_74710571
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:51 schreef Rejected het volgende:
Ja dat hoorde ik Willem Middelkoop op BNR zeggen. Altijd al een vreemd mannetje gevonden.
Maar wat moet ik precies verstaan bij een new world order?
http://en.wikipedia.org/wiki/New_World_Order_(conspiracy_theory)

Dus ja, er zijn dus een stuk of 20 verschillende interpretaties betreft een nieuwe wereld orde.
In essentie hebben ze wel allemaal hetzelfde gemeen; een groep elite die een globaal systeem creëren waarin ze letterlijk alle macht hebben basicly.

Hebben o.a. de goldman sachs bankiers dat nu ook al niet zou ik denken....

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertKunath op 15-11-2009 00:32:53 ]
pi_74711810
Ach als ik mijn geld van Nout maar terug krijg.
Verder de aankomende periode (10 jaar) niet verwachten dat geld waardevast blijft.
  Redactie Frontpage zondag 15 november 2009 @ 14:13:53 #7
4530 crew  Crazy Harry
pi_74715445
En daar was ie weer, op tv, zonder dat er echt kritische vragen werden gesteld...
Ja, over de DSB Bank, maar wat boeit dat nou ten opzichte van zijn functie bij de BIS...
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_74721134
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:10 schreef RobertKunath het volgende:
...............
Ik heb Nout Wellink ook nooit in een discussie gezien op TV waarin felle directe inhoudelijke vragen naar hem werden toegegooid. Best wel jammer, en voornamelijk merkwaardig.
Helemaal niet merkewaardig als er een tegenstander van formaat aanwezig is komt hij gewoon niet
Zelfs een een tafel met willem middelkoop is hij al bang voor

Wellink is fout als de hel
pi_74726162
Willem Middelkoop valt Nout Wellink aan bij P&W

kijkt u zelf maar even
pi_74768392
Lijkt heel erg op de visie van Koen Hoefgeest.

Vanaf 4:00
pi_74770480
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:32 schreef M.Melandri het volgende:
Lijkt heel erg op de visie van Koen Hoefgeest.

Vanaf 4:00

Ty voor dat filmpje, zelfs Willem Middelkoop´s pessimisme kan daar niet tegenop
Maar wie weet, het kan zomaar waar zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')