quote:Papa heeft vervroegd pensioen genomen
en helpt kinderen uit prachtwijken.
Open de .srt, zoek de gewraakte term en vertaal het zelf als "kutmarokkanen uit hun kankerwijk".quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:10 schreef kthxbye het volgende:
Jahoor, zit je een film te kijken, waarin in een bepaalde scene iets wordt gezegd over "troubled innercity youths" (kansloze kinderen uit achterstandswijken dus). Wordt het als volgt vertaald:
[..]![]()
![]()
Dat is toch die Ella Vogelaar-term?
dat kijkt een stuk beter idd, thanks!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Open de .srt, zoek de gewraakte term en vertaal het zelf als "kutmarokkanen uit hun kankerwijk".
Opgelost. Slotje.
Hoezo krijg ik ineens ads van Lactacyd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:17 schreef bijderechter het volgende:
"You cocksucker!!"
"Jij hanenzuiger!!"
Werkelijk een keer langs zien komen
Ik krijg een ad van de politiequote:Op zaterdag 14 november 2009 18:17 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Hoezo krijg ik ineens ads van Lactacyd.
Als je een haan behoorlijk wilt afkluiven moet je er wel eerst lactadinges overheen gooien, duhquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:17 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Hoezo krijg ik ineens ads van Lactacyd.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:17 schreef bijderechter het volgende:
"You cocksucker!!"
"Jij hanenzuiger!!"
Werkelijk een keer langs zien komen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:21 schreef kthxbye het volgende:
Gaan ze ruzie maken en de een zegt tegen de ander "You want beef" ofzoiets. Wordt het vertaald als "wil je biefstuk?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |