Ik denk zoiezo dat je dergelijke dingen niet te letterlijk moet nemen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Einde aan de wereld is een compleet verzinsel, het zou idd te maken hebben met een nieuw tijdperk. Volgens de maya-kalender komt er dan een nieuwe 'Piktun'.Wat dat verder te betekenen heeft laat ik over aan de experts.
Hee, leuke "smile"y! Die had ik nog niet!quote:
Zoiets heet een "Baktun"quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Einde aan de wereld is een compleet verzinsel, het zou idd te maken hebben met een nieuw tijdperk. Volgens de maya-kalender komt er dan een nieuwe 'Piktun'.Wat dat verder te betekenen heeft laat ik over aan de experts.
toch 50% van de term goed onthoudenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef Vogue het volgende:
[..]
Zoiets heet een "Baktun"En idd, het einde van de wereld is voor pessimisten. Het is dat de lieve Spanjaarden alle geschriften en kalenders verbrand hebben omdat ze heidens zouden zijn (er waren nog een stuk of 10 kalenders naast de 2 die ze nu hebben), daarom denkt men nu dat de wereld vergaat. Als de geschriften bewaard waren gebleven had men waarschijnlijk kunnen zien dat 2012 helemaal niet het einde van de wereld betekent. Maar het blijft giswerk.
Toch ben ik wel benieuwd naar de film
'Het einde van de wereld zoals we die nu kennen" wil helemaal niet zeggen dat de wereld vergaat, denk ik dan, maar eerder dat er dingen gaan veranderen waar wij geen weet van hebben (en die we waarschijnlijk niet eens gaan merkenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef Vogue het volgende:
[..]
Zoiets heet een "Baktun"En idd, het einde van de wereld is voor pessimisten. Het is dat de lieve Spanjaarden alle geschriften en kalenders verbrand hebben omdat ze heidens zouden zijn (er waren nog een stuk of 10 kalenders naast de 2 die ze nu hebben), daarom denkt men nu dat de wereld vergaat. Als de geschriften bewaard waren gebleven had men waarschijnlijk kunnen zien dat 2012 helemaal niet het einde van de wereld betekent. Maar het blijft giswerk.
Toch ben ik wel benieuwd naar de film
Leuk! (Quito)quote:Op woensdag 18 november 2009 02:02 schreef Hik het volgende:
Quito![]()
Ik ga nog een videootje kijken en dan zal ik wel in slaap vallen, denk ik (het is hier 20 uur)
Rekenen kun je ook al niet...quote:Op woensdag 18 november 2009 12:33 schreef Blik het volgende:
[..]
toch 50% van de term goed onthouden
Hm, jammer dat je helemaal in Uppsala woont...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:30 schreef AKnynke het volgende:
Moet wel blond zijn dan he!
Stukje taart, iemand hier?
[ afbeelding ]
Die staat nu in de oven, chocoladetaart met guiness...
Lekkerrrrrrrrr!!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:30 schreef AKnynke het volgende:
Moet wel blond zijn dan he!
Stukje taart, iemand hier?
[ afbeelding ]
Die staat nu in de oven, chocoladetaart met guiness...
Ja, what happened?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:51 schreef k_man het volgende:
Jaguarized ja, maar die hield van snelle / dure auto's in het algemeen, niet specifiek Jaguar.
Waar ie gebleven is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |