Hoezo? Issie d'r al?quote:Op maandag 16 november 2009 19:54 schreef Thetallguy het volgende:
Iemand nog wat in de schoen gevonden, achtergelaten door de lieve Sint?
Haai!quote:Op maandag 16 november 2009 23:22 schreef Vogue het volgende:Ik kom ook weer meedoen na een afwezigheid van een paar weekjes
![]()
Inmiddels ben ik met mijn nieuwe job begonnen in het pittoreske Zuidland. Wel een mooie rit 's ochtends, zo door de havens van Rotterdam
Ja, we hechten nogal aan de letterlijke betekenis van de term "slowchat".quote:Op maandag 16 november 2009 11:29 schreef AKnynke het volgende:
ohja. Maar die is zo langzaam dat je hem gewoon vergeet!
En de Hopi indianen. En nog een stel. Dus dan is het wel zeker ja....quote:Op maandag 16 november 2009 20:30 schreef Fogel het volgende:
Oh, geen idee hoe we dood gaan, maar de Mayas hebben het gezegd, en dus gaan we dood... ofzo
Misschien stopt Bruce Willis het?
Nee, niemand weet eigenlijk hoe of wat.quote:Op maandag 16 november 2009 20:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ow, dat was me ook even ontgaan.
Zijn het vloedgolven, orkanen, buitenaardse wezens of is er een andere oorzaak?
Kan iemand de wereld nog redden? Will Smith ofzo?
*wacht op reactie van geschiedenislerares Vogue...quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:12 schreef Bora-Bora het volgende:
Het enige dat men weet is dat bijv de Maya's hebben berekend dat in 2012 een einde zou komen aan de wereld of de tijd zoals we die nu kennen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:45 schreef Bora-Bora het volgende:
[ afbeelding ] Oh en het leuke is dat de mods hier zo dol zijn op smileys!! [ afbeelding ]
Ik mis heel vaak hypes. Is daar niet een speciaal topic voor ofzo? Waar je de internethypes van het moment kunt vinden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:12 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Nee, niemand weet eigenlijk hoe of wat.
Het enige dat men weet is dat bijv de Maya's hebben berekend dat in 2012 een einde zou komen aan de wereld of de tijd zoals we die nu kennen. Wat dat dan verder inhoudt, zullen we dan wel zien. Of niet natuurlijk. Misschien begint in 2012 wel een heeeeel langzaam proces wat honderden jaren of meer nodig heeft om een transformatie te bewerkstelligen...
Jammer, want ik zou best een grote omwenteling willen meemaken. Maargoed, stop dreaming...
Hoe dan ook, het is een grote hype op 't ogenblik, met name op internet; ook al lang voordat de film gemaakt werd.
Dus we hebben nog wel even?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:53 schreef Lemans24 het volgende:
2012 is toch geen hype meer? Dat is een theorie die inmiddels over de houdbaarheidsdatum heen is. En fout natuurlijk, we vergaan pas in 2208 (komen ze nu mee).
Einde aan de wereld is een compleet verzinsel, het zou idd te maken hebben met een nieuw tijdperk. Volgens de maya-kalender komt er dan een nieuwe 'Piktun'.Wat dat verder te betekenen heeft laat ik over aan de experts.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:12 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Nee, niemand weet eigenlijk hoe of wat.
Het enige dat men weet is dat bijv de Maya's hebben berekend dat in 2012 een einde zou komen aan de wereld of de tijd zoals we die nu kennen. Wat dat dan verder inhoudt, zullen we dan wel zien. Of niet natuurlijk. Misschien begint in 2012 wel een heeeeel langzaam proces wat honderden jaren of meer nodig heeft om een transformatie te bewerkstelligen...
Ik ken zelfs mensen die dat hebben als Feyenoord verliest. Die hebben het pas zwaar!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef Thetallguy het volgende:
Voor sommige mensen is het al het einde van de wereld als Ajax verliest, dus alles is ook maar relatief
Shit, dan zijn we allang dood....quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:53 schreef Lemans24 het volgende:
2012 is toch geen hype meer? Dat is een theorie die inmiddels over de houdbaarheidsdatum heen is. En fout natuurlijk, we vergaan pas in 2208 (komen ze nu mee).
1 euro inclusief taxen, dat is wel bijzonder bij ryanair geloof ik!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:02 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb m'n terugvlucht om na kerst en oud en nieuw weer terug te gaan naar Zweden net geboekt. Roep altijd dat ik nooit weer met ryanair vlieg, maar nu vond ik een vlucht voor 1 euro, inclusief alle taxes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |