quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:12 schreef Conflict het volgende:
Dus je had een probleem, vervolgens is het opgelost en toen opende je dit topic?
Opgelost slotje?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:12 schreef Conflict het volgende:
Dus je had een probleem, vervolgens is het opgelost en toen opende je dit topic?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:14 schreef Ascendancy het volgende:
Zag dat dan, ik quote gewoon een mod
Je ruimt je kamer op tot je het vind en dan heb je geen zin om je kamer op te ruimen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:16 schreef Sjibble het volgende:
De klacht is dat ik met mn zatte kop dingen op een snelle manier "opruim"
vervolgens kwijtraak, weer mn kamer opruim tot ik het vindt, en dus daarna geen zin meer heb om het op te ruimen.
Wie zegt dat ik na het vinden doorging met het opruimen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je ruimt je kamer op tot je het vind en dan heb je geen zin om je kamer op te ruimen?
Maar je zegt net toch dat je tijdens het zoeken je kamer hebt opgeruimd?
Ik wou net naar het strand toe rijden, maar wakeboarden gaat een beetje kut als je niet op je board blijft staanquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Lagen ze niet in de prullenbak omdat je niet meer wil sporten
Hij ruimt zijn kamer op door zijn prullenbak leeg te halenquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je ruimt je kamer op tot je het vind en dan heb je geen zin om je kamer op te ruimen?
Maar je zegt net toch dat je tijdens het zoeken je kamer hebt opgeruimd?
Op die manier.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik na het vinden doorging met het opruimen?
Geeft een duidelijke impressie van zijn leefomgeving.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij ruimt zijn kamer op door zijn prullenbak leeg te halen
Strapless FTWquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik na het vinden doorging met het opruimen?
[..]
Ik wou net naar het strand toe rijden, maar wakeboarden gaat een beetje kut als je niet op je board blijft staan
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in de prullenmand
Strapless newbies hebben wat te compenserenquote:
Had je niet een van je jockstraps kunnen verknippen tot wakeboardstraps? Het is toch veel te koud nu buiten overigens...quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:11 schreef Sjibble het volgende:
[...]
Wakeboardstraps zijn weer terecht..
[...]
Te koudquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:36 schreef Onaniem het volgende:
[..]
Had je niet een van je jockstraps kunnen verknippen tot wakeboardstraps? Het is toch veel te koud nu buiten overigens...
In een jockstrap? Dat zou wel getuigen van moed.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:45 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Te koudHeul niet
Vandaag nog wezen wakeboarden op blote poten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |