Bedoel je de schade aan jouw eigen auto? Waarom zou de verzekering dit niet dekken? Ik mag hopen dat de bedrijfsauto niet onverzekerd rondrijdt! WA-verzekeringen gelden voor het voertuig, niet voor de bestuurder. En de WA-verzekering moet dit dus gewoon betalen.quote:Mijn baas zegt dat ik de schade zelf moet betalen omdat de verzekering dit niet dekt
Dat heeft in dit geval met de omstandigheid te maken dat de berijder zijn eigen auto aanrijdtquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Bedoel je de schade aan jouw eigen auto? Waarom zou de verzekering dit niet dekken? Ik mag hopen dat de bedrijfsauto niet onverzekerd rondrijdt! WA-verzekeringen gelden voor het voertuig, niet voor de bestuurder. En de WA-verzekering moet dit dus gewoon betalen.
Een bedrijfsauto kan toch gewoon WA casco verzekerd zijnquote:Edit: of gaat het om de schade aan de bedrijfsauto? Dan is de baas daar sowieso zelf verantwoordelijk voor.
Nice ! Het volgende voor ooit in de toekomst. Als je ooit 2 auto's hebt en je rijdt tegen je EIGEN auto zorg dan dat je zegt dat het op de openbare weg is gebeurtquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:55 schreef klotezooi het volgende:
Heb vanmiddag nog even mijn verzekering gebeld, wat ik al eerder had moeten doen maar ja
Die zeggen gewoon dat het geen probleem is en dat het gewoon ingediend kan worden en ook betaald gaat worden
Nu hoorde ik net van mijn collega dat hij het ook wel eens gehad had en ook gewoon betaald is
Een ieder toch bedankt voor de adviezen en meedenken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |