Ik ben 1x naar Spanje geweest jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:45 schreef DaanA het volgende:
Sinterklaas!![]()
TS is gewoon een keer stout geweest en heeft toen de roe gehad, dus heeft-ie nu een hekel aan Sinterklaas.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:46 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik ben 1x naar Spanje geweest ja
Meedoen voor de laatste plaats bedoel je?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:47 schreef Adelante het volgende:
[NOMINATIE] De FOK! Sint Avatar Wedstrijd
Doe je mee met je avatar TS?
Iemand moet het doen, en wie weet stemmen er wel mensen op je!>!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:09 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Meedoen voor de laatste plaats bedoel je?
Ik zag het ook.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:10 schreef Dhr_Pannecouck het volgende:
die rappende kinderen nu op tv
Kom uit een modaal gezin. We hebben wel Sinterklaas gevierd..vroegerquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik zag het ook.
Sinterklaas is leuk.![]()
TS heeft nooit in Sinterklaas gelooft omdat zijn ouders geen geld hadden.
Huh.. bestaat sinterklaas nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:36 schreef 3keernix het volgende:
Ikzelf geloof al jaren niet meer in Sinterklaas. Laten we dat voorop stellen. De CD's de stomme liedjes heb ik allemaal al gehoord. Helaas hebben we beneden nog een klein ***kind dat er wel in geloofd.
Het is nu 12:35 en om 8uur begon ze al met dat stomme kattegejankIk hoop ook nooit rust
![]()
Gelukkig is ze nu naar Schiedam waar de ekte Sinterklaas komt maar ben van plan om een anonieme brief te schrijven dat Zwarte Piet haar komt halen![]()
Klacht: Kinderen die nog steeds in Sinterklaas geloven
Klacht: Sinterklaas muziek
Klacht: Niet kunnen uitslapen
Ik ben ook een egoïst..quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Egoïstisch om dan nu te zeggen; 'Klacht: Kinderen die nog steeds in Sinterklaas geloven'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |