We moesten uit, die gekken blazen het af "vanwege het veld"quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:16 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
wat voor pauper vereniging zit jij gek![]()
Ik dol jullie hele team in mijn eentje
Aha. En hoe moet ik leren voetballen als mijn wedstrijd telkens wordt afgelast?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:23 schreef lighted het volgende:
Misschien moet je eerst leren voetballen... In de hoge teams wordt namelijk veel minder afgelast.. ze lasten alleen dan die debielen af zodat hun het veld niet verneuken
On the streets, net als alle bazen. Daar wordt het ook nooit afgelastquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Aha. En hoe moet ik leren voetballen als mijn wedstrijd telkens wordt afgelast?
Mjah, het is nu november, en we hebben welgeteld al 5 wedstrijden gespeeldquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Lagere teams zijn meestal voor de gezelligheid.
Ik wu dat de wedstrijden van mij eens werden afgelast
Soms is een weekendje rust wel fijn
Maak daar 4 wedstrijden van. Ik zie net dat er een team uit onze competitie is gehaald, waardoor die oevrwinning geschrapt isquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, het is nu november, en we hebben welgeteld al 5 wedstrijden gespeeldLeuk hoor, dat voetbal
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Het is niet afgelast, maar je team wil ook wel eens winnen zonder dat die vadsige linksback iedere keer tegengoals veroorzaakt.
Ga lekker zaalvoetballen! Noot afgelastingen door slecht weer, de wedstrijden zijn vaak 's avonds dus je kunt de vrijdagen lekker uitgaan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef Trannellius het volgende:
Logische conclusie toch?
Onze wedstrijd is zojuist afgelast. Het is mooi weer, maar blijkbaar heeft het dusdanig hard geregend dat het veld onbespeelbaar is. Het valt dan ook totaal niet op dat het bij de tegenstander voor wel 3 van de 18 wedstrijden afgebroken is, het komt écht door een onbespeelbaar veld hoor
Oh, en nu is het al de 5e eker achter elkaar dat we geen wedstrijd hebben, door 1x herfstvakantie (), 2x geen wedstrijdronde en 2x aflasting.
Klacht: ik hou telkens mijn zaterdag vrij voor dingen die toch neit doorgaan
Of regel kunstgras ofzoquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:13 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ga lekker zaalvoetballen! Noot afgelastingen door slecht weer, de wedstrijden zijn vaak 's avonds dus je kunt de vrijdagen lekker uitgaan.
Je hebt soms van die poule's dan is echt alles een drama.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:36 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maak daar 4 wedstrijden van. Ik zie net dat er een team uit onze competitie is gehaald, waardoor die oevrwinning geschrapt is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |