abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74721790
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:39 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Surinamers doen het slechter . Vriend je praat onzin. Van Antillianen is bekend dat die het nog slechter doen inderdaad maar ook bij hen is het een cultuurkwestie. En Molukkers en Indonesiėrs en Chinezen doen het beter. Toevallig noem je alleen degenen die het slechter doen (in jouw ogen) en niet degenen die het beter doen en ook tot de niet-westerse Allochtonen behoren. Hoe zijn die verschillen te verklaren anders dan door cultuur? Nou? Geef eens een verklaring? Je hebt toch al mijn argumenten weggevaagd zie ik je net typen. Jij hebt helemaal niets weerlegd beste vriend.
Surinamers doen het inderdaad slechter, als we de statistieken mogen geloven. Het is vrij vreemd dat jij, zo'n statistiek gek notabene, dat niet eens weet. Jij komt met cultuur als argument, dus als ik je opbouw van dergelijke argumenten wegvaag, dan is het de taak aan jou om of met een nieuw argument te komen - of je mening bij te stellen. De verschillen zijn te verklaren door vele factoren, waaronder de redenen voor migratie, de huidige status van de eerdere generatie, en de mate van "samenklitting".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')