Nou ik had hem vandaag thuis verwacht!quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:58 schreef rene90 het volgende:
Dan komt hij gewoon later aan? Wat is nou het probleem eigenlijk?
nou, dan moet je toch gewoon wat langer wachten..?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:59 schreef rose91 het volgende:
[..]
Nou ik had hem vandaag thuis verwacht!
Ja ik weet het,, maar ja toch raar!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, dan moet je toch gewoon wat langer wachten..?
Schopje KLB lijkt me (moeten users nu de mods gaan vertellen hoe het moet?)quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, dan moet je toch gewoon wat langer wachten..?
Ja, bizar dat in een bedrijf waar mensen werken fouten worden gemaakt!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:00 schreef rose91 het volgende:
[..]
Ja ik weet het,, maar ja toch raar!
gut, het zijn net mensen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:00 schreef rose91 het volgende:
[..]
Ja ik weet het,, maar ja toch raar!
( ik zal je even gaan vertellen hoe het moet) ik ben geen mod in WGRquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:02 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Schopje KLB lijkt me (moeten users nu de mods gaan vertellen hoe het moet?)
Wat doe je hier dan??quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
( ik zal je even gaan vertellen hoe het moet) ik ben geen mod in WGR
Nee, allicht niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:06 schreef rose91 het volgende:
[..]
Maar in de mail staat uw bestelling word morgen geleverd? en nu dus niet?
Je bent tenslotte toch een soort van halfgod als je blauw bent.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
reageren.
zit niet zo te zeiksnorren man, we zijn soms net echte users he?
kennelijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je bent tenslotte toch een soort van halfgod als je blauw bent.
nee op zondag bezorgen ze niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:08 schreef rose91 het volgende:
[quote]Op zaterdag 14 november 2009 11:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, allicht niet.
[/quote
wie weet,, op zondag bezorgen ze niet he?
bij pakketpost gaat dat anders , als het mee zit komt hij maandag middagquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:10 schreef Biancavia het volgende:
En op maandag alleen tweede bestellingen, dus je moet tot dinsdag wachten.
Sorry hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
reageren.
zit niet zo te zeiksnorren man, we zijn soms net echte users he?
Was dat het excuus van de pakjespiet dit jaar?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:57 schreef rose91 het volgende:
Heb ik een mooie i-pod nano besteld,,
Zie ik dat TNT een sorteerfout heeft,, wel bij de pakketenfabriek bij ons in de provincie,, maar toch.
Iemand hier nog meer ervaring mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |