wat zei Content er zelf van?quote:Op zaterdag 14 november 2009 04:36 schreef Jan1964 het volgende:
Ne, de tips van Content waren compleet tegengesteld aan wat de werkgever (overheidsinstelling) zocht.
Ja die uitzendbureau's wringen zich in de meest vreemde bochten wanneer de markt ineens veranderd isquote:Op zaterdag 14 november 2009 04:47 schreef Jan1964 het volgende:
Ik wil weten of dit schering en inslag is
Uhhh lijkt me handig als een potentieel werkgever contact met je kan opnemen he...quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:28 schreef Jan1964 het volgende:
Mag ik dat zomaar doen ? Op mijn CV staan mijn contactgegevens. Mij wordt vaak verweten dat ik te veel informatie geef.
En even OT... ik zou de volgende keer gewoon je eigen ding doen op een sollicitatie.. tips zijn leuk, als er iets bijzit waar je wat aan hebt: gebruiken en anders niet teveel over nadenken. Zorg sowieso altijd dat je je eigen CV bij je hebt... Staat toch dom als je dat niet eens hebt... (vind ik)quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Uhhh lijkt me handig als een potentieel werkgever contact met je kan opnemen he...
Of is het uitzendbureau dan over de zeik? boeiend ook eigenlijk, zij werken voor JOU... zolang je de contracten maar netjes via hun doet is er nog niks aan de hand ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |