kwilde bijna zeggen " kom ...spreken we af en gaan we neuken"quote:
mooie signature, man.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:40 schreef CP69 het volgende:
[..]
kwilde bijna zeggen " kom ...spreken we af en gaan we neuken"
maar ik zie op je profiel dat je een vent bent ...dus ik pas![]()
...eh ...verder sterkte met je verveling
Kasthomo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:40 schreef CP69 het volgende:
[..]
kwilde bijna zeggen " kom ...spreken we af en gaan we neuken"
maar ik zie op je profiel dat je een vent bent ...dus ik pas![]()
...eh ...verder sterkte met je verveling
nee, maar nu weet ik tenminste dat ik niet in de buurt van bladerunner moet komen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:42 schreef CP69 het volgende:
[..]
thanx , is gebaseerd op BladeRunner , maar dat wist je misschien al ....
denk je dat je stoer bent zo van hey kijk mij eens een simpele extensie hebben, wie denk je wel niet dat je bent, de poltie!?!?!quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:46 schreef naamloos.txt het volgende:
Ik verveel me ook, maar ik maak geen baggertopics die eigenlijk thuis horen in ONZ
DIT IS EEN TERECHTE KLACHT EN HOORT IN KLB THUISquote:Op zaterdag 14 november 2009 03:46 schreef naamloos.txt het volgende:
Ik verveel me ook, maar ik maak geen baggertopics die eigenlijk thuis horen in ONZ
quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
denk je dat je stoer bent zo van hey kijk mij eens een simpele extensie hebben, wie denk je wel niet dat je bent, de poltie!?!?!
Nee, jullie gaan niet naar het gevang! Gelijk door naar de elektrische stoel, met een sponsje ZONDER water... Lekker bakken zullen julliequote:Op zaterdag 14 november 2009 03:51 schreef Siniti het volgende:
shit hij is de politie funky we moeten ons stil houden en sorry zeggen anders gaan we naar gevangenis
hij is niet degene met een metrosexueel gespierde man in zijn avatar, kasthomo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:55 schreef CP69 het volgende:
[..]
* Hahaha , Siniti en zijn fantasieen *
Hé bah, jij begint meteen weer over fantasieenquote:Op zaterdag 14 november 2009 03:55 schreef CP69 het volgende:
[..]
* Hahaha , Siniti en zijn fantasieen *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |