Deal. It's on.quote:Op zondag 15 november 2009 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe wel een zevendronck organiseren, kijken welke mannen echte helden zijn
0-4 gewonnenquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 16:52 schreef haakon het volgende:
keer dronken thuisgekomen, en in plaats van dat je ouders je netjes naar bed brengen, gaan ze foto's maken:
[ afbeelding ]![]()
groter als ik dacht
En jij dacht, laat ik maar in een slaapzak op een stoel gaan hangen want dat is gemakkelijker dan in je nest springenquote:Op zondag 15 november 2009 16:52 schreef haakon het volgende:
keer dronken thuisgekomen, en in plaats van dat je ouders je netjes naar bed brengen, gaan ze foto's maken:
[ afbeelding ]
groter als ik dacht
How cute is thatquote:Op zondag 15 november 2009 16:52 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
groter als ik dacht
op vakantie krijg ik het ook altijd voor mekaar om in een slaapzak te kruipenquote:Op zondag 15 november 2009 17:06 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En jij dacht, laat ik maar in een slaapzak op een stoel gaan hangen want dat is gemakkelijker dan in je nest springen
geil?quote:
waarschijnlijk wou ik nog wat op de pc doenquote:Op zondag 15 november 2009 17:06 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En jij dacht, laat ik maar in een slaapzak op een stoel gaan hangen want dat is gemakkelijker dan in je nest springen
je hebt hier wel om half 3 gepostquote:Op zondag 15 november 2009 17:18 schreef haakon het volgende:
[..]
waarschijnlijk wou ik nog wat op de pc doen
quote:
kan zo vaak zijn geweestquote:Op zondag 15 november 2009 17:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer dan wel? toen je bij bruins op 't podium stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |