is dat die versie van Corry Konings?quote:Op maandag 16 november 2009 00:55 schreef Xiance het volgende:
EN VAN JE HUPS HUPS HUPS HOPS EN UN KOEKIE DR BIE!
Tuurlijk leef ik nog!quote:
corry?quote:Op maandag 16 november 2009 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat die versie van Corry Konings?
Ace of Base!!!quote:Op maandag 16 november 2009 01:01 schreef Xiance het volgende:
OHHH ACE OF BASE!!!
daar had ik ooit alle cd's van !!!
Ik krabbel langzaam weer uit het grafquote:Op maandag 16 november 2009 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk leef ik nog!ik had gedacht dat het H topic wel nu over is`!
![]()
en jij?
why's that?quote:Op maandag 16 november 2009 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krabbel langzaam weer uit het graf
ik zit net de gewone versie van danger te luisterenquote:Op maandag 16 november 2009 01:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ace of Base!!!![]()
that were they dayz
Nah, voelde me niet zo lekker de afgelopen dagenquote:Op maandag 16 november 2009 01:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
why's that?
u were keeping a low profile?
was je echt zo'n bitch?!quote:Op maandag 16 november 2009 01:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zit net de gewone versie van danger te luisteren![]()
jaaaaaaaa toen zat ik nog op school..
toen was ik al de grootste bitch van de klas
gelukkig ben ik de loaatste jaren wel softer geworden
Still seeing the shrink?quote:Op maandag 16 november 2009 01:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, voelde me niet zo lekker de afgelopen dagen
laat ik het zo zeggen, er zijn weinig mensen die onze hoofdmeester huilend de klas uit hebben gekregenquote:Op maandag 16 november 2009 01:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was je echt zo'n bitch?!![]()
alhoewel je laid back overkomt
ola muchachoquote:
Wie is die kerel?quote:Op maandag 16 november 2009 01:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, er zijn weinig mensen die onze hoofdmeester huilend de klas uit hebben gekregen
toen was ik er trots op, nu vind ik het best wel dom.. nouja, heb ik weer iets om aan mn nichtjes uit te leggen later!
[ afbeelding ]
woeii ik krijg t nu nog warm van die foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |