nazibloem, teringlijsterquote:
Dat hadden ze er in DWDD uitgekniptquote:
Oh, ben wel benieuwd wat je er van vindt?! Post even een review vanavondquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:52 schreef MisterO het volgende:
Ik ben misselijk, de woonboot is flink aan het schudden![]()
Zometeen naar 2012
Ik ben vanavond ook geweest. Visueel erg tof en groots. Een paar prachtige gevoelsscenes, maar toch ook wel erg hollywood. En toch echt heel erg tof om 'm in de bios te zienquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:52 schreef MisterO het volgende:
Zometeen naar 2012
Told yaquote:Op zondag 15 november 2009 00:44 schreef Vlarp het volgende:
O ja hoor... ik koop m'n appartement van een homostel... vandaar het roze in de slaapkamer
leren fietsen ?quote:Op zondag 15 november 2009 04:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik had een keurige date vanavond, het is allemaal wat verwarrender afgelopen, ik heb staan zoenen met de/het zoon(tje) van mijn tandarts.
Hij was erg dronken, tenminste dat dacht ik, maar bij thuiskomst ontdekte ik dat ie me al toegevoegd heeft op Hyves en al op 7 foto's heeft gereageerd.
Wat moet zo'n knul nou met mij.....![]()
een moeilijke, paranoten als bodem, met een luchtige vulling... ik heb foto's die zal ik straks wel posten.quote:Op zondag 15 november 2009 10:31 schreef Vlarp het volgende:
Ik lees nooit reviews
Wat voor taart heb je gisteren gemaakt?
quote:Op zondag 15 november 2009 10:50 schreef Vlarp het volgende:
Done! Beetje langdradig, maar wel duidelijk. Èn, heel erg jou!
Creno en Ryan-R zijn vandaag naar 2012quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:52 schreef MisterO het volgende:
Zometeen naar 2012
Neuken!!!quote:Op zondag 15 november 2009 04:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik had een keurige date vanavond, het is allemaal wat verwarrender afgelopen, ik heb staan zoenen met de/het zoon(tje) van mijn tandarts.
Hij was erg dronken, tenminste dat dacht ik, maar bij thuiskomst ontdekte ik dat ie me al toegevoegd heeft op Hyves en al op 7 foto's heeft gereageerd.
Wat moet zo'n knul nou met mij.....![]()
volgens mij verwacht ie dat wel, maar ik weet niet of ik dat wel kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |