Die is al heel oud...quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:52 schreef FUFR het volgende:
wat een contrast, dit moet echte liefde zijn
http://fotoboek.fok.nl/zoeperzazke
Sinterklaas met pepernoten en pannenkoekenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:49 schreef FUFR het volgende:
gaap....stond vannacht te draaien en kon gewoon niet ophouden, zo lekker was het
om 530 toch maar naar boven gegaan, 4x er uit om te pissen![]()
en dan kom je uit bed, en krijg je hier! meteen zelfgebakken pepernoten in je bek geduwd (kuch droog, koffie wil ik) en mag je naar sinterklaas kijken
Hij is in Schiedam, waar zijn alle negerts?
welnee, van jouw leeftijd ongeveerquote:
tja, ik ga het niet voor je doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Sinterklaas met pepernoten en pannenkoeken
Ik moet opruimen en 2 sollicitatiebrieven schrijven, maar ik heb geen zin
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:52 schreef FUFR het volgende:
wat een contrast, dit moet echte liefde zijn
http://fotoboek.fok.nl/zoeperzazke
quote:Laatste voyeur Inu
Sorry dat ik niet alle fokkers uit mn hoofd kenquote:
Bedoel het feit dat het een onwaarschijnlijk koppel isquote:
zou je wel zeggen he, anders moet het een heel gelukkig man zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet alle fokkers uit mn hoofd ken
[..]
Bedoel het feit dat het een onwaarschijnlijk koppel is
why not? ik ken mensen met een kattenren, mensen die tegeltjes plakken, ieder zn hobby.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:12 schreef bleiblei het volgende:
Ach ze is een caviawijf.
En ze heeft een raar hoofd.
Maar vooral die cavia's zou ik problemen mee hebben.
Er zullen denk ik weinig mannen op deze wereld zijn die het accepteren dat hun vrouw een caviaflat bouwt in de woonkamer.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
why not? ik ken mensen met een kattenren, mensen die tegeltjes plakken, ieder zn hobby.
Mijn casa stond vroegah vol met terraria..
ben je ook al onder de douche geweest, zo lekker helemaal 2x inzepen met Dufquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:42 schreef Inu het volgende:
Was is gedaan, bed verschoond, afwas gedaanEcht poetsen kan ik mezelf toch niet helemaal toe zetten
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben je ook al onder de douche geweest, zo lekker helemaal 2x inzepen met Dufen daarna nog de vaginale douche gel erbij gepakt voor extra frisheid?
bounty's altijdquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:58 schreef Inu het volgende:
[..]Heb Duf afgezweerd, ruik nu naar een Bounty
En Lactacyd is troep
Kokosquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:58 schreef Inu het volgende:
[..]Heb Duf afgezweerd, ruik nu naar een Bounty
En Lactacyd is kutzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |