Dat lijkt me een strak plan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Cybey het volgende:
En daarom maak je kopietjes van dit soort dingen voordat je ze op de post doet...
aantekendequote:
En jij laat de verzender een nieuw pakketje opsturen of je geld terugstorten. Dat scheelt weer, de verzender is er verantwoordelijk voor dat het geleverd wordt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:52 schreef Vendris het volgende:
Niet zeiken, bij mij zijn ze een pakket kwijt geraakt bij de DOUANE ter waarde van 600 euro.
Douane claimt dat t verzonden is omdat de afhandeling gedaan zou zijn, en TNT stuurt me naar de douane.
:|
Neemt niet weg dat het 1 grote bureaucratie is, wat weken, al dan niet maanden gaat duren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:54 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En jij laat de verzender een nieuw pakketje opsturen of je geld terugstorten. Dat scheelt weer, de verzender is er verantwoordelijk voor dat het geleverd wordt.
Pech TS, hopelijk had je een kopie.
Dat is zeker klote!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:08 schreef Vendris het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het 1 grote bureaucratie is, wat weken, al dan niet maanden gaat duren.
voor het product in kwestie weer gemaakt is zijn we sowieso 4 maanden verder.
Het beste vermaak is leedvermaakquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |