1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | { import flash.display.MovieClip; public class Physics extends MovieClip { public function Physics() var ball = new Ball(); this.addChild (Ball); } } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | { import flash.display.MovieClip; public class Ball extends MovieClip { public function Ball() { this.x=275; this.y=200; } } } |
waar ik vanaf wil.quote:1042: The this keyword can not be used in static methods. It can only be used in instance methods, function closures, and global code.
Thanksquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:21 schreef De_Hertog het volgende:
Je eerste code is een algemeen stukje script, dat nergens 'bij hoort'. 'This' verwijst naar het object waar het bij zou moeten horen, maar die is er dus niet. En dus snapt flash het niet meer.
Je moet die code niet in je algemene project zetten, maar bij de eigenschappen van een object. Je moet even kijken welk object precies, maar ik denk dat het bij de achtergrond moet.
Toch grappig dat ik geen foutmeldingen daarover kreeg en dat het zo in de bijbehorende opdracht staatquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:13 schreef Crazy Harry het volgende:
Sowieso kloppen je accolades ( deze tekens: {} ) niet.
Functie physics heeft er helemaal geen.
en function ball heeft geen einde.
Begin daar maar eens mee.
Dan mag je degene die de opdracht gemaakt heeft op zn flikker geven want zo gaat het echt niet werken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ThanksZal morgen eens gaan kijken
[..]
Toch grappig dat ik geen foutmeldingen daarover kreeg en dat het zo in de bijbehorende opdracht staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |