nee alles wat ik aan mezelf zie vinden mensen meestal onzinquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
het is wel een verbetering maar vallen meer mensen dat ook echt op dat bultje ?
Ik zie dat bij meer mensen en heb nou niet echt zo iets van, IEL wat heb jij nou ?
haha dus je doet het iig wel alleen voor je zelf ?:Pquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:36 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nee alles wat ik aan mezelf zie vinden mensen meestal onzin
ja absoluut, niemand anders is er ooit mee gekomenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
haha dus je doet het iig wel alleen voor je zelf ?:P
ze kunnen het tegenwoordig van binnenuit doen he, zodat je er geen littekens aan overhoudt. hoewel er natuurlijk altijd risico's aan vast blijven hangen helaasquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:52 schreef Plums het volgende:
Ik heb t nog wat erger als op de foto. Mijn neus is ook nogal spits vind ik. Het schijnt niemand echt te storen, maar vind t zelf echt niet mooi en t valt wel op. Dus zodra ik eens geld teveel heb, laat ik t ook fijn fixen.
waarom komen mensen altijd meteen met michael als voorbeeld als iemand het over plastische chirurgie heeft. er zijn zoveel mensen die wel iets aan zichzelf hebben laten doen, en die zien er nu echt allemaal niet uit als michael jacksonquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:53 schreef Ridocar het volgende:
Bij Michael Jackson was het ook begonnen met een bultje op z'n neus....
Helemaal niet. Iemand mag toch zeker wel iets willen veranderen waar hij/zij zich niet prettig bij voelt.quote:
ja daar zit misschien wel iets in, maar ik wil ook gewoon een iets blanker neus denk ik. en als ik dat laat verhelpen wordt hij ook iets blankerquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:01 schreef Stratotanker het volgende:
Ik vind het absoluut niet storend. Ik vind het vergeleken met de rechte lijn misschien nog wel mooier. Een rechte lijn is zo standaard. Daarbij vind ik ook dat kenmerkende eigenschappen aan en op een mens het speciale en onderscheidende karakter en uiterlijk van een mens bepalen. Een mens wordt gemaakt door bepaalde lijnen en vomen, zoals bijvoorbeeld dit "bobbeltje". Als je dit nu gaat verwijderen ben ik van mening dat je een stukje van jezelf weghaalt. Niet alleen fysiek, maar ook gevoelsmatig. Dat vind ik ook bij Colgate-smile tanden. Het is onnatuurlijk en ik vind dat niet mooi. Een beugel is prima, maar de tanden hoeven niet tot op de nanometer juist gepositioneerd te staan.
't Was maar een grapje hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:55 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
waarom komen mensen altijd meteen met michael als voorbeeld als iemand het over plastische chirurgie heeft. er zijn zoveel mensen die wel iets aan zichzelf hebben laten doen, en die zien er nu echt allemaal niet uit als michael jackson
en dat is?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Jezus... gewoon een geintje.
Nou, serieus dan: voor een halve negerneus vind ik 'em wat propertjes.
Tuurlijk, maar TS is de enige die er een probleem mee heeft en niemand die het lelijk of storend vindt. En als ik de OP zo lees zit het probleem tussen de oren. Lijkt mij geen goede reden het te laten "corrigeren".quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:01 schreef Plums het volgende:
[..]
Helemaal niet. Iemand mag toch zeker wel iets willen veranderen waar hij/zij zich niet prettig bij voelt.
Dus als alleen hij t lelijk vind, maar de rest van de wereld niet, dan moet hij maar blijven lopen met iets waar hij zich niet prettig bij voelt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar TS is de enige die er een probleem mee heeft en niemand die het lelijk of storend vindt. En als ik de OP zo lees zit het probleem tussen de oren. Lijkt mij geen goede reden het te laten "corrigeren".
nou ik heb het geld niet eigenlijk. ik ben pas 17, dus als ik het al doe word dat toch nog even wachtenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:32 schreef Samson het volgende:
Gewoon doen als je het wil en het geld ervoor hebt. Geen probleem van maken. Zo gebeurd en waarschijnlijk heb je er veel plezier van. Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |