Ja, maar zoals ik al zei moet ik me er weer helemaal op instellen dat ik een nieuw wachtwoord hebquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:15 schreef Apebeer het volgende:
Top van Google toch? Ik snap niet waarom je klaagt...
Zo typischquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Weet ik veel dat zeggen ze er niet bij
Dat weet ik dan wel weer zeker ja want ik heb een werkende virusscannerquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:16 schreef trovey het volgende:
En je weet zeker dat niet een leuk virusje je deze dingen vraagt zodat iemand anders nu je wachtwoord heeft?
Tsja, het leven van iemand met OCD gaat niet over rozen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik al zei moet ik me er weer helemaal op instellen dat ik een nieuw wachtwoord heb
OCD?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, het leven van iemand met OCD gaat niet over rozen.
Klinkt gevaarlijk, gelukkig heb ik dat nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Obsessieve-compulsieve stoornis.
Ik ook, zelfs een op de achtergrond werkend mal- en spyware programma en toch komt er af en toe rotzooi binnenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan wel weer zeker ja want ik heb een werkende virusscanner
Spam denk ikquote:
Woahahah ts heeft een virusscannerquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan wel weer zeker ja want ik heb een werkende virusscanner
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |