Colleges die gegeven worden door 2 professoren, waarvan één ervan zijn laatste les had vandaag en dus vroeger kon stoppen.quote:
Omdat ik dat duidelijk niet op voorhand ging weten dat ie vroeger gedaan kon hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom ga je als het maar een uurtje is?
Mensen die op kamers wonen zijn juist vaak paupers niet andersomquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ga dan ook op kamers wonen, pauper.
Welk kutvak is dat nou weer dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Valt trouwens in het niet bij een of andere kerel waar ik ooit bij zat in een of andere projectgroep. We hadden daarvoor op vrijdagochtend van 9.00 tot 9.45 college en de rest van de dag vrij. Enige jammere was, was dat dit verplicht was. 1 keer niet komen en je kon het vak niet meer halen, een kwartier te laat was niet aanwezig. Kortom, je had geen keuze.
Deze jongen waar ik over spreek woonde in Volendam (). Hij moest om 6 uur 's ochtends de deur uit om op tjid te zijn en was om 1 uur 's middags weer thuis. En dat voor 3 kwartiertjes college.
En wikwakka2, jij gaat dit vak ook nog krijgen![]()
Technologie voor managers, alhoewel ze het tegenwoordig ik het tweede jaar geven dacht ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welk kutvak is dat nou weer dan?
Dus al de TU-studentjes komen helemaal naar de EUR om zo'n nutteloos vak te volgen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Technologie voor managers, alhoewel ze het tegenwoordig ik het tweede jaar geven dacht ik.
Is samen met studenten Technische Natuurkunde van de TU Delft![]()
En ja, je moet daar allerlei vage technische dingen voor weten. En daar zat iedereen van de EUR met z'n EM-profiel.
Helft van de colleges is op de EUR, helft op de TU.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus al de TU-studentjes komen helemaal naar de EUR om zo'n nutteloos vak te volgen?
Maar het klinkt nu al kut, één college van 45 minuten.
Mog kutterquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Helft van de colleges is op de EUR, helft op de TU.
Bij pappie en mammie op de zolderkamer is natuurlijk veel leuker, je hebt groot gelijk!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:22 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Mensen die op kamers wonen zijn juist vaak paupers niet andersom![]()
Studieschuld van +25.000¤ opbouwen
Dat is waar, maar het is wel een heel makkelijk te halen vak. Elke 2 weken een verslagje inleveren en een eindpresentatie en dat is het.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mog kutter. Ik heb helemaal geen zin om naar Delft te gaan
.
Jij hebt les op het ROC?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die college zeggen.
Jij zit zeker ook bij een studentenvereniging waar ze allemaal stoer doen dat ze gisteren een biertje te veel ophadden.
Tsja, maar het is geen prettig vooruitzicht.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is wel een heel makkelijk te halen vak. Elke 2 weken een verslagje inleveren en een eindpresentatie en dat is het.
Onze begeleiders noemden ons eerste verslagje heel slecht, tegen fraude aan en niet kloppend. Toch kregen we een 6 voor dat verslag
Plus tegenwoordig heb je het niet meer in het eerste jaar meen ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |