Je heb gelijk hor poepiequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef Olle. het volgende:
soms denk ik wel eens ....
was ik maar weer 12 lekker stoer in groep 8 en lekker achter je 8bit nintendo....
geen gezeur lekker leuk je leven leiden!
klacht: ouder worden
Ah de stoere verhalen komen er al aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:22 schreef Rekkie het volgende:
Ja en Nee.
Dan liever 16, neuken totdat ik er bij neerviel.
Haha hij bedoeld op de pentium 2 van ze pa pron kijken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah de stoere verhalen komen er al aan.
Nee, ik ben toen begonnen aan de ergste fout van mijn leven.... maar er was wel sex.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Haha hij bedoeldt op de pentium 2 van zeijn pa pron kijken.
Ja echt HEEEUUULLL stoerquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, ik ben toen begonnen aan de ergste fout van mijn leven.... maar er was wel sex.
Nou stoer hoor_!
En toch zie je er nog verrukkelijk uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef Tassiepassie het volgende:potver als jijzelf al oud vindt dan ben ik NOG ouder
Zo voel ik me echter niet
Sex is niet stoer, de verhalen er om heen welquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, ik ben toen begonnen aan de ergste fout van mijn leven.... maar er was wel sex.
Nou stoer hoor_!
denk niet dat je dat allemaal wilt wetenquote:
quote:
Blijkbaar zit "oud" dan toch tussen je oren...quote:geslacht: Man
geboortedatum: 06-09-1984
Tja als dat al stoer vindtquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En toch zie je er nog verrukkelijk uit![]()
[..]
Sex is niet stoer, de verhalen er om heen wel
je begrijpt me wel swaa!quote:
Je begrijpt me dus niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, jij vindt verhalen over sex stoer, blijkbaar_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |