Stageverslag is al voldoende, uren registratie is nog niet getekend en ik heb ook nog geen geld ontvangen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef Adelante het volgende:
En als je het niet doet? Keurt ie dan je stageverslag af?
Als je ontslag neemt op je werk, dan mag je de laatste dag helemaal niks doen hier (dat heb ik meegemaakt). Als stagiaire krijg je juist veel werk op je laatste dag, hoe unfairquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:57 schreef error_404 het volgende:
Ja, dat zijn standdard stagegeintjes, schijnt erbij te horen![]()
PDA's uitpakken, IMEI nr. invoeren, sticker op de pda plakken met een unieke naam. Dus welgeteld 10 min. bezigquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:58 schreef Adelante het volgende:
Maar 30 nummer invoeren in een Excel file is toch drie minuten werk ofzo, het is niet dat ie je met een dagtaak opzadelt?
Op zich valt het wel mee, alleen dit valt gigantisch tegen. Ik wilde lekker vroeg thuis zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een kutbedrijf moet dan zijn zeg.
Nee!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:01 schreef Bravebart het volgende:
Nou je toch weg gaat kan je best een foto van die chick van je stage posten
Nee, hoor ik blijf af en toe gewoon posten. Niets bijzondersquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef Hetiszover het volgende:
Ga je nu ook weg van FOK! nu je stage voorbij is?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef Hetiszover het volgende:
Ga je nu ook weg van FOK! nu je stage voorbij is?
Ik zie bijna dagelijks topics van jou verschijnen, waar je weer eens een (non)klachttopic maakt over je stage.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Op zich valt het wel mee, alleen dit valt gigantisch tegen. Ik wilde lekker vroeg thuis zijn
PC's, Laptops, PDA's en Terminals geimaged. Kabels getrokken in de server ruimte zelf. Oud spul afgevoerd. Apparaten gerepareerd. Problemen opgelost bij gebruikersquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:10 schreef Self-Catering het volgende:
Stage valt vaak tegen. Wat heb je afgelopen maanden/weken gedaan?
owh, hoogstens 5 min per pda.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
PDA's uitpakken, IMEI nr. invoeren, sticker op de pda plakken met een unieke naam. Dus welgeteld 10 min. bezig![]()
De oplader moet je ook in elkaar zetten (meer zo'n reislader)
Ik moet het ook weer netjes inpakken + er zitten heel veel onderdelen in die in zakjes zijn geproptquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |