quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:24 schreef Daniel1976 het volgende:
De avond waar ik met heel Nederland naar heb uitgekeken!
Spreekt voor jezelf jongmens.
En dat er vanmiddag maar een kudde mussen naar binnen mag vliegen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
SPREEK VOOR UZELF NAZIBLOEM!
Dat lijkt me ook wel grappig eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Domino Day op vrijdag de 13e, oh wat hoop ik toch dat die dikke Hans Kraaij struikelt als een ware America's Funniest Home Video papa en met zijn volle gewicht in een dominoveld van 100.000 stenen valt, alwaar vervolgens de aorta dusdanig beschadigt raakt dat slechts 3 van de 43 thema's om kunnen vallen en er uiteindelijk slechts 373.416 stenen ipv 4,8 miljoen omvallen!!!!
Zo dat lucht op
Nu moet je goeie tijde missen A.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef Adelante het volgende:
Ook echt de hele avond he!?! Van 19:30 uur tot laat
Ga door! dit topic wordt steeds beterquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel grappig eigenlijk.. Met een beetje geluk valt ie face down met zn grote tanden op het beton en blijft er een steentje in zijn luchtpijp hangen.
De spanning is niet te dragen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:32 schreef Ethanolic het volgende:![]()
NIET te denken aan de medewerkers die er altijd zo ontzettend veel plezier aan beleven om het te bouwen!
En de spanning tijdens het spel, want sommige stukjes moeten nog gebouwd worden !! !!! !!1111111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft trouwens toch wel de beveiliging getest he? Moet er niet aandenken dat een onverlaat stiekum de steentjes al om 15:30 omduwt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De spanning is niet te dragen. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |