abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 november 2009 @ 14:13:34 #201
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_74747478
Wat een geluk straalt er vanaf
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_74747945
Ha! Een nieuw mensje! Van harte gefeliciteerd, Claudia en Batuwu.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 16 november 2009 @ 14:35:27 #203
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_74748023
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
We zijn thuis! B. heeft de topics voor me offline gezet en meegenomen naar het ziekenhuis. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

Wie geïnteresseerd is in een plastische samenvatting kan naar het gewonemensentopic. Ik zal later wat meer foto's laten zien en eindeloos doorratelen over Ivan .
Welkom terug, C! De plastische samenvatting laat ik voor wat het is, maar het eindresultaat juich van ganser harte toe! Fatsoenlijke namen, fatsoenlijk gewicht, geen rare fratsen, dat gaat helemaal goedkomen met die jongeman.

alleen hopen dat het geen reincarnatie van Sebasser is.
quote:
Goddomme,
Denk erom, je hebt vanaf nu een voorbeeldfunctie!
quote:
het is toch wel het knapste, leukste en liefste kind ooit. En hij wordt voorzeker astronaut.
Heel goed! Maar bedenk wel dat je dan later flink in de zenuwen zal zitten, als ie ergens vlakbij Mars z'n rondjes draait.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 16 november 2009 @ 14:38:37 #204
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_74748120
Leestip voor ieder die wil weten hoe het is als zijn of haar kind astronaut is:

maandag 16 november 2009 @ 14:39:39 #205
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_74748154
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
B. heeft de topics voor me offline gezet en meegenomen naar het ziekenhuis.
IEMAND HIER IS EEN BEETJE VERSLAAFD.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 16 november 2009 @ 14:42:10 #206
37950 JAM
pi_74748218
Trouwens: dat ze dat kind toch geen Tjeerd hebben genoemd, he. Wie had dat ooit verwacht?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 16 november 2009 @ 17:16:31 #207
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_74752977
Tussen Wijchen en Oss rijden geen treinen door een aanrijding.
Er rijden stopbussen.

Is hier net 200m van ons huisje vandaan. Ik hoorde wel een harde klap en veel sirenes, maar had er verder geen aandacht aan besteed. Maar toen iemand melde dat zelfs de trein naast het spoor stond moest ik toch ook even de ramptoerist uithangen

De trein staat overigens nog gewoon op de rails, dus het viel wel mee
  maandag 16 november 2009 @ 17:27:00 #208
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_74753374
RIP aan de nabestaanden!
pi_74753698
Vandaag hoorde ik op school het verhaal over een leerlinge uit een tweede klas die strafwerk had gekregen. Ze moest 55x de zin "ik mag niet zitten leuteren tijdens de les" overschrijven. Ze had het strafwerk niet gemaakt, omdat het niet hoefde van haar ouders; die vonden het belachelijk dat er een scheldwoord in de strafregel zat.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_74754590
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74754673
Z'n astronautenpak:

pi_74754768
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:02 schreef Claudia_x het volgende:
Z'n astronautenpak:

[ afbeelding ]
Die lege mouwtjes. .

Wat is het een prachtig kereltje, Claudia!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74754881
It's HUGE! . Welkom thuis, Claudia en Ivan. Ik kom net van 'n crematie; dit hier is véél leuker om naar te kijken. Wat zei Jimmy d'r van?
pi_74754886
En nu elke maand een foto maken in datzelfde pak in diezelfde maxicosi he. Maar hang ze dan niet alle twaalf in 1 lijst op het toilet. Er zijn grenzen.
pi_74755287
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef Gellius het volgende:
It's HUGE! . Welkom thuis, Claudia en Ivan. Ik kom net van 'n crematie; dit hier is véél leuker om naar te kijken. Wat zei Jimmy d'r van?
Nu moet ik dat gedicht wel weer opdiepen.
Insomnia

Denkend aan de dood kan ik niet slapen,
En niet slapend denk ik aan de dood,
En het leven vliedt gelijk het vlood,
En elk zijn is tot niet zijn geschapen.

Hoe onmachtig klinkt het schriel “te wapen”,
Waar de levenswil ten strijdt mee noodt,
Naast der doodsklaroenen schrille stoot,
Die de grijsaards oproept in haar schoot,

Evenals een vrouw, die een zich gaf,
Baren moet, of ze al dan niet wil baren,
Want het kind is groeiende in haar schoot

Is elk wezen zwanger van de dood,
E het voorbestemde doel van ’t paren
Is niet minder dan de wieg het graf.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 16 november 2009 @ 18:46:25 #216
37950 JAM
pi_74755995
Dan moet ik weer een foto van de Keukenhof opdiepen.

maandag 16 november 2009 @ 18:54:06 #217
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_74756246
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:02 schreef Claudia_x het volgende:
Z'n astronautenpak:

[ afbeelding ]
pi_74756382
Zullen wij niet eens samen 'n kindje nemen, JAM? Ik vind dat dat best moet kunnen, als heteromannen onder elkaar. Waarom zou zoiets enkel aan homoparen voorbehouden moeten zijn? Een jongen èn een meisje. Dat lijkt nu me eens leuk. En dan om de week in jouw studentenkot in Leuven en in mijn breekbare 1890 woninkje in Amsterdam Oud-Zuid. Lezen we ze om de beurt Bukovski en Flaubert voor. En hèm noemen we Victor en háár noemen we Cléo. En ze mogen niet op hockey of op voetbal.
pi_74756781
Nu ik bijgelezen ben weet ik helemaal niet meer wat ik moet zeggen op al die lieve reacties. Ik denk dat ik het de topic maar uitprint en elke avond als prentenboek aan Ivan voorlees. Dat lijkt me alvast een goede start.

Die hormonen, mensen... wat zit de natuur toch fantastisch in elkaar. Als hij een smakgeluidje maakt dan gaat mijn baarmoeder af, en als ik hem zo in de MaxiCosi zie dan moet ik huilen van geluk. Ik herken mezelf even niet meer. Hopelijk komt het nog goed.
pi_74757069
Je baarmoeder gaat àf? Ik zou verwachten dat die nu het liefste even met een biertje en een rokertje onderuitgezakt naar de teevee zat te kijken.
pi_74757153
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:10 schreef Claudia_x het volgende:
Nu ik bijgelezen ben weet ik helemaal niet meer wat ik moet zeggen op al die lieve reacties. Ik denk dat ik het de topic maar uitprint en elke avond als prentenboek aan Ivan voorlees. Dat lijkt me alvast een goede start.

Die hormonen, mensen... wat zit de natuur toch fantastisch in elkaar. Als hij een smakgeluidje maakt dan gaat mijn baarmoeder af, en als ik hem zo in de MaxiCosi zie dan moet ik huilen van geluk. Ik herken mezelf even niet meer. Hopelijk komt het nog goed.
't Is bijna schattig .
Ik duim voor je.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_74757589
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:18 schreef Gellius het volgende:
Je baarmoeder gaat àf? Ik zou verwachten dat die nu het liefste even met een biertje en een rokertje onderuitgezakt naar de teevee zat te kijken.
Nee, Gellius, die is nog bezig me naweeën te bezorgen. Dat schijnt door een stofje genaamd oxytocine te komen. Idioot gevoel, hoor. Laten we hopen dat ik er in ieder geval weer een platte buik van krijg.

Jimmy vindt het trouwens allemaal best zolang hij nog steeds tegen benen aan mag rijden.
pi_74757714
Nu ja, zo'n beestje gùn je dat gewoon. Ik lees in het gewonemensentopic wel even wat de ratio van naweeën is.
pi_74757839
Niets over naweeën. ! Weten die mensen wel waar ze het over hebben eigenlijk?
  maandag 16 november 2009 @ 19:36:40 #225
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_74757856
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:00 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie een groot redenaar!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: