Welkom terug, C! De plastische samenvatting laat ik voor wat het is, maar het eindresultaat juich van ganser harte toe! Fatsoenlijke namen, fatsoenlijk gewicht, geen rare fratsen, dat gaat helemaal goedkomen met die jongeman.quote:Op maandag 16 november 2009 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
We zijn thuis! B. heeft de topics voor me offline gezet en meegenomen naar het ziekenhuis. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.![]()
Wie geïnteresseerd is in een plastische samenvatting kan naar het gewonemensentopic.Ik zal later wat meer foto's laten zien en eindeloos doorratelen over
Ivan
.
Denk erom, je hebt vanaf nu een voorbeeldfunctie!quote:Goddomme,
Heel goed! Maar bedenk wel dat je dan later flink in de zenuwen zal zitten, als ie ergens vlakbij Mars z'n rondjes draait.quote:het is toch wel het knapste, leukste en liefste kind ooit. En hij wordt voorzeker astronaut.
IEMAND HIER IS EEN BEETJE VERSLAAFD.quote:Op maandag 16 november 2009 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
B. heeft de topics voor me offline gezet en meegenomen naar het ziekenhuis.
Die lege mouwtjes.quote:
Nu moet ik dat gedicht wel weer opdiepen.quote:Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef Gellius het volgende:
It's HUGE!. Welkom thuis, Claudia en Ivan. Ik kom net van 'n crematie; dit hier is véél leuker om naar te kijken. Wat zei Jimmy d'r van?
't Is bijna schattigquote:Op maandag 16 november 2009 19:10 schreef Claudia_x het volgende:
Nu ik bijgelezen ben weet ik helemaal niet meer wat ik moet zeggen op al die lieve reacties.Ik denk dat ik het de topic maar uitprint en elke avond als prentenboek aan Ivan voorlees. Dat lijkt me alvast een goede start.
Die hormonen, mensen... wat zit de natuur toch fantastisch in elkaar. Als hij een smakgeluidje maakt dan gaat mijn baarmoeder af, en als ik hem zo in de MaxiCosi zie dan moet ik huilen van geluk. Ik herken mezelf even niet meer. Hopelijk komt het nog goed.
Nee, Gellius, die is nog bezig me naweeën te bezorgen. Dat schijnt door een stofje genaamd oxytocine te komen. Idioot gevoel, hoor. Laten we hopen dat ik er in ieder geval weer een platte buik van krijg.quote:Op maandag 16 november 2009 19:18 schreef Gellius het volgende:
Je baarmoeder gaat àf? Ik zou verwachten dat die nu het liefste even met een biertje en een rokertje onderuitgezakt naar de teevee zat te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |