quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:18 schreef Gellius het volgende:
Welnee, fuck 'm.
Ik was maar 9 pond, dus daar ga je al.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:43 schreef MeneerTim het volgende:
Maar goed, IR, jij bent wel gewoon een gezellige lange slungel, dus het kan best meevallen.
Veel plezier gewenst straks! Ik voel me oneindig veel beroerder dan gisteren, dus ik ben legitiem niet aanwezig, maar jammer is het natuurlijk wel. Drink een biertje op me, en een op Claudia, een op Batuwu, een op Ivan en een op Max.quote:
Tsja, als je van neurotische en door seks geobsedeerde joden houdt is het zeker de beste keuze.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:12 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, dit is toch de TTK SC he?
Vraagje, met welk boek van Philip Roth kan ik het beste beginnen? Ik met Portnoy's Complaint in mijn handen gestaan, maar ik twijfelde.
Anders gezegd: Ivan is in het zijn geworpen. Ja-a.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:19 schreef mane het volgende:
Ivan heeft misschien wel wat mental support nodig op zo'n eerste dag. Het lijkt me namelijk behoorlijk wennen: de wereld.
Wat is u vriendelijk toch soms.quote:Op zondag 15 november 2009 00:59 schreef zodiakk het volgende:
Ik vind dat er nu ineens teveel mensen uit het verleden hier posten. Ringo, k_i_m... time to bail out.
Dat klinkt bijna reviaans.quote:Op zondag 15 november 2009 01:02 schreef Koekepan het volgende:
IM staat namelijk voor het imaginaire deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |