abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74683609
Wat goed! Gefeliciteerd.

En ar-me Claudia.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  vrijdag 13 november 2009 @ 23:26:34 #127
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_74683839
Prachtig, gefeliciteerd Batuwu en Claudia, grote heldin .
anonieme razernist
pi_74683941

anonieme razernist
pi_74684106
Nu maar hopen dat op 'n dag his life will be saved by rock 'n roll. Ik heb daar wel vertrouwen in. Maar voor de zekerheid draai ik 't even. Mèt Dougie Yule. Op de kleine.
  vrijdag 13 november 2009 @ 23:48:28 #131
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_74684428
Mag ik even binnenkomen?
Mooi nieuws!

Het zal me nog een weerbarstig kind worden, geboren op zo'n dag..

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_74685287
quote:
•Your first name of Ivan creates individuality, independence, self-confidence, initiative, and an inclination to physical activity.

•You are not inclined to merge your opinions and viewpoints with others, to accept compromise, or to work in a subservient position against your will.

•Your expression is invariably quite direct and candid.

•Others find it difficult to accept your domineering and, at times, argumentative manner.

•The name Ivan creates the urge to be creative and original, we emphasize that it causes a blunt expression that alienates others.

•This name, when combined with the last name, can frustrate happiness, contentment, and success, as well as cause health weaknesses through tension or accidents to the head.
Nou, dat wordt nog wat.

Desondanks gefeliciteerd.
pi_74685761
Ik hoop dat I.M. heel gelukkig wordt. En een astronaut.

(en morgenochtend zal hij zijn eerste zonsopgang meemaken!)

[ Bericht 21% gewijzigd door zodiakk op 14-11-2009 00:42:20 ]
pi_74686016
Mijn gelukwensen voor de baby wegens het krijgen van Claudia en Batuwu als ouders. En zij ook gefeliciteerd natuurlijk. .
pi_74687519
De goddelijk geheupte heeft geworpen!

Gefeliciteerd en sterkte met opknappen allemaal .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_74687761
Gefeliciteerd, Claudia en Batuwu!
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zaterdag 14 november 2009 @ 07:49:33 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_74687986
Hoera! Dat is mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd!

Sterkte en zo, en geniet van elkaar.

En ik zie nu dat Claudia al heel mooi verstild glimlacht op de foto...
The love you take is equal to the love you make.
pi_74688099
Wat een lieve mooie foto.

Gefeliciteerd met Ivan Max!
I intend to live forever, or die trying.
  zaterdag 14 november 2009 @ 08:37:45 #139
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_74688175
Van harte gefeliciteerd Claudia en Batuwu
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 14 november 2009 @ 09:08:23 #140
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_74688364
Op vrijdag de dertiende... Gevoel voor humor heeft ie alvast.

Hartelijke gelukwensen aan de mama en papa .
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_74688399
Goedemorgen en welkom op de eerste dag van Ivan Max. Ik ben benieuwd wat-i allemaal gaat ondernemen vandaag.
  zaterdag 14 november 2009 @ 09:24:38 #142
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_74688464
Gefeliciteerd! En wat een leuke naam. Geniet maar van jullie menneke. Ik las trouwens '5 kilo TE zwaar'.
pi_74688557
Bedankt lieve mensen. Ivan krijgt alvast een goede start met zo'n virtueel support team. Hij is trots en dankbaar.

Overigens moest ik gisteravond wel aan jullie denken toen Claudia met een (jazeker!) verstilde glimlach naar dat kleine wonderlijke mannetje naast haar lag te kijken. "Och, de tweede keer gaat vast makkelijker."
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_74688576
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef Gellius het volgende:
Nu maar hopen dat op 'n dag his life will be saved by rock 'n roll. Ik heb daar wel vertrouwen in. Maar voor de zekerheid draai ik 't even. Mèt Dougie Yule. Op de kleine.
Doe ik nu ook even.

Oh baby, it is áááááállright.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_74688592
Oh ja, Ivan blijft nog tot maandag in het ziekenhuis en Claudia dus ook. Ze vinden het daar allemaal echt een reus van een baby, die ze nog eventjes wat extra in de gaten willen houden.
  Moderator zaterdag 14 november 2009 @ 09:47:45 #146
42184 crew  DaMart
pi_74688613
Van harte Claudia en Batuwu .
  zaterdag 14 november 2009 @ 10:26:07 #147
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_74689024
Van harte, batuwu en claudia! Ik heb er gister heel veel bier op gedronken, al wist ik het toen nog niet. Kosmische resonantie heet dat.

Geniet van het wakker liggen, het bezoek, de cadeaus en meer van dat soort ongein.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 14 november 2009 @ 10:27:35 #148
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_74689044
Mijn broertje was ook 10 pond, en is nu drie keer zo breed als ik, 120 kilo, heeft metaal in zijn tong en oren, gaat elke dag fitnessen en eet eiwitshakes. Dat jullie het alvast weten.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 14 november 2009 @ 10:42:47 #149
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_74689265
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn broertje was ook 10 pond, en is nu drie keer zo breed als ik, 120 kilo, heeft metaal in zijn tong en oren, gaat elke dag fitnessen en eet eiwitshakes. Dat jullie het alvast weten.
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_74689916
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 09:14 schreef Gellius het volgende:
Goedemorgen en welkom op de eerste dag van Ivan Max. Ik ben benieuwd wat-i allemaal gaat ondernemen vandaag.
Ivan heeft misschien wel wat mental support nodig op zo'n eerste dag. Het lijkt me namelijk behoorlijk wennen: de wereld. Al heb je nog zulke lieve en hyperintelligente ouders. En aardige verpleegstertjes die nu al onder de indruk zijn van je formaat.

Daarom, speciaal voor Ivan..

Allereerst, uiteraard, een kameel. Altijd handig als je onverwachts in een woestijn mocht belanden. En verder natuurlijk ontzettend grappig, en humor heb je zeker nodig op een winderige en regenachtige dag in november.

Over november gesproken, Het is niet te hopen dat je ouders toch hebben gekozen voor zo'n suf gedichtje op het kaartje, maar mochten ze dat wel hebben gedaan dan moet je maar bedenken dat het uiteindelijk voortkomt uit hun grote liefde voor écht poëzie. Van J.C. Bloem bijvoorbeeld. En deze is dan wel toepasselijk, vooral als je al een beetje last hebt van een najaarsdip of gewoon melancholie. Dat geeft niets, zwelg er maar lekker in, het gaat vanzelf weer over.
quote:
November

Het regent en het is november:
Weer keert het najaar en belaagt
Het hart, dat droef, maar steeds gewender,
Zijn heimelijke pijnen draagt.

En in de kamer, waar gelaten
Het daaglijks leven wordt verricht,
Schijnt uit de troosteloze straten
Een ongekleurd namiddaglicht.

De jaren gaan zoals zij gingen,
Er is allengs geen onderscheid
Meer tussen dove erinneringen
En wat geleefd wordt en verbeid.

Verloren zijn de prille wegen
Om te ontkomen aan den tijd;
Altijd november, altijd regen,
altijd dit lege hart, altijd.
Nouja, en mocht het toch allemaal wel heel erg tegenvallen, dan kun je eventueel terecht bij Bruun de Beer. Die biedt je niet alleen troost in de vorm van een zachte knuffel maar hij kan je zelfs op het pad brengen van verlossing&genade, al moet je niet raar staan kijken als je ouders daar toch een beetje moeite mee hebben.

En mocht je het echt niet zien zitten dan is het enige echt relevante nieuws vandaag dat Sinterklaas aankomt in Nederland. Met een boel cadeautjes en snoepgoed. Dat betekent in de toekomst dus dubbel feest. Als je ouders uit rationele en principiële overwegingen je al vroeg wijsmaken dat ie niet bestaat; trap er niet. Wij zetten vanavond allemaal onze schoen.
The real is always way ahead of what we can imagine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')