Borstvoeding!quote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
... Laten we hopen dat ik er in ieder geval weer een platte buik van krijg. ...
De Kleine Astronaut! Nu moet ie nog even z'n ogen opendoen en een beetje gaan graaien naar de sterren en dan is-ie er al zowat.quote:
Probeer Pollens!!quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Z het volgende:
[..]
Borstvoeding!
M'n dochtertje heeft 'fuck' aan haar vocabulaire toegevoegd. Hoe zou je dat er weer uit krijgen?
Er staat op JoeToep ook nog een filmpje van een eenmalig optreden van hem vorig jaar, toen het laatste deel van de dvdbox van wim T. uitgebracht werd. In een interview vertelde hij dat hij door Barend Servet de rest van z'n werkende leven als acteur aan de kost kon komen. Da's toch mooi.quote:Op maandag 16 november 2009 20:05 schreef Gellius het volgende:
IJf Blokker!.
Ach, zonder heisa zijn we niet tevrêe.
Heeft één van de oud-deelnemers een idee?quote:De fonetiek van Lingo interesseert me mateloos. Wat me opvalt is dat men altijd even inhoudt na letter drie, om met letter vier weer los te barsten. Iets anders dat me opvalt is het opvallend vaak voorkomen van hetzelfde patroon van klemtonen (K) tegenover onbeklemtoonde letters (o):
Dus wat krijg je:
woord: majoor
spelling: em aa jee [spatie] oo oo er
klemtonen: KoKKKo (EM aa JEE [spatie] OO OO er)
nature of nurture?
quote:Op maandag 16 november 2009 20:18 schreef Gellius het volgende:
En niettemin ken ik hem enkel als Barend Servet. Daar moet een zekere tragiek in schuilen. Kom op, ik wil het!
Ah, gevonden! (en het is echt nog veel triester... de man die zich 40 jaar van 4 meter hoogte liet vallen, let ook op het schitterende telegraaftoontje)quote:Op maandag 16 november 2009 20:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Maar als je naar tragiek op zoek bent zit je waarschijnlijk beter bij de andere Wim T. karakters. Zo kon Dolf Brouwers privé niet meer ophouden met Sjef van Oekel te zijn, was Harry Touw een totaal mislukte moppentapper en viel de man achter Gerrit Dekzeil ook in een enorm gat toen hij na een paar afleveringen niet meer nodig was (misschien kan ik het enorme googleskills dat krantenartikel over Gerrit Dekzeil nog terugvinden).
Ik wacht even op een wreed antwoord van beeer.quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Z het volgende:
M'n dochtertje heeft 'fuck' aan haar vocabulaire toegevoegd. Hoe zou je dat er weer uit krijgen?
Als Z een goed trucje heeft om te zorgen dat zijn dochter geen 'fuck' meer zegt, moeten we eens proberen om datzelfde trucje toe te passen op al het geluid dat er uit mevrouw Snijders komt.quote:Op maandag 16 november 2009 21:18 schreef k_man het volgende:
Maar goed, wat vinden we eigenlijk van [...] Wende Snijders?
Good thinking.quote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef broer het volgende:
[..]
Als Z een goed trucje heeft om te zorgen dat zijn dochter geen 'fuck' meer zegt, moeten we eens proberen om datzelfde trucje toe te passen op al het geluid dat er uit mevrouw Snijders komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |