abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74739154


Mooier kunnen we mobiliteit niet maken:

Aftikken per kilometer
Aftikken aan parkeervergunning
Aftikken aan de pomp
Aftikken aan ingezetenenbelasting
Aftikken aan de parkeermeter
pi_74739795
Vergeet ook niet dat de illegale BPM niet wordt afgeschaft maar vervangen door een CO2-taks. Daar hoor je dan weer niemand over.
pi_74740179
De regering laat weer mooi zien hoe betrouwbaar ze is!
Ikverdomme.
  maandag 16 november 2009 @ 09:35:05 #279
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_74740189
Het grappige is dat provincies zometeen ook hun provenciale opcenten mislopen. Kortom je wordt 4x genaait.

1. je bent je privacy kwijt.
2. Autorijden wordt duurder
3. Er zal sterke inflatie optreden ( de gestegen mobiliteitskosten zullen doorberekend worden)
4. De provincies zullen andere belastingen verhogen om het gemis van de opcenten te compenseren


Echt een UITSTEKEND plan die kilometerheffing
pi_74740273
quote:
Op maandag 16 november 2009 08:07 schreef Dr.Nikita het volgende:


Mooier kunnen we mobiliteit niet maken:

Aftikken per kilometer
Aftikken aan parkeervergunning
Aftikken aan de pomp
Aftikken aan ingezetenenbelasting
Aftikken aan de parkeermeter
Wat zit je nou te miepen; als wij armetierige loonslaven straks allemaal op de fiets naar ons werk gaan, zoef jij met je Bentley over 's lands wegen en nog kun je je alles veroorloven zonder je druk te maken of je het einde van de maand nog voldoende geld hebt.
I´m back.
pi_74740274
Vooral hilarisch is natuurlijk dat ze beweren dat 60% van de automobilisten niet duurder uit is. Terwijl toch duidelijk begint te worden dat iedereen duurder uit zal zijn zelfs de mensen zonder auto.
pi_74740302
quote:
Op maandag 16 november 2009 09:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat zit je nou te miepen; als wij armetierige loonslaven straks allemaal op de fiets naar ons werk gaan, zoef jij met je Bentley over 's lands wegen en nog kun je je alles veroorloven zonder je druk te maken of je het einde van de maand nog voldoende geld hebt.
Dit is ook te bereiken door een vergunningstelsel in te stellen. Dat is veel effectiever.
  maandag 16 november 2009 @ 09:45:01 #283
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_74740373
Als niemand duurder uit zou zijn dan zou deze regeling ook helemaal geen nut hebben. Omdat autorijden voor mensen even duur is en dus zeker niet uit de auto stappen.

Mensen stappen pas uit de auto als men het echt NIET meer kunnen betalen en er een alternatief is.

Dat gaat niet gebeuren, want jan modaal moet toch naar zijn werk om de hypotheek te betalen, dan maar op water en brood.
pi_74740497
quote:
Op maandag 16 november 2009 09:41 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dit is ook te bereiken door een vergunningstelsel in te stellen. Dat is veel effectiever.
Wat bedoel je?
Middels haar postings op dit forum, ben ik er achter gekomen dat Dr.Nikita, naast gepromoveerd doctor te zijn, ook nog eens puissant rijk is; dit terwijl zij op lijkt te komen voor de loonslaafjes zoals ik. Pure hypocrisie, want op het moment dat ik gedwongen zal zijn om mijn auto te laten staan zoeft zij dus nog steeds rond in haar Bentley... Idem trouwens de even puissant rijke DS4, die NB Poolse kentekenplaten zal aanschaffen, als rekeningrijden wordt ingevoerd. Voor dat soort lui is het allemaal geen probleem, die blijven met hun grote bek wel even door zoeven in hun Bentleys en Porsjes (bendk) terwijl ik hier agv de stijgende zeespiegel lopend naar het strand kan. Het is allemaal water naar de zee dragen, weg met Ajax, weg met Feijenoord, dood aan alle arbeijers.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 16-11-2009 09:57:24 ]
I´m back.
pi_74740557
Waarbij je helaas voorbij gaat aan het feit dat deze belastingverhoging noodzakelijk is om de socialistische staat in stand te houden.
pi_74740592
quote:
Op maandag 16 november 2009 09:54 schreef Fastmatti het volgende:
Waarbij je helaas voorbij gaat aan het feit dat deze belastingverhoging noodzakelijk is om de socialistische staat in stand te houden.
Nonsense, de arbeijer zijn auto wordt afgepakt. Alleen lui zoals Dr.Nikita, DS4 en bendk rijden straks nog auto.
I´m back.
pi_74740685
Diezelfde arbeider wil niet dat er bezuinigd wordt.
pi_74740719
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:00 schreef Fastmatti het volgende:
Diezelfde arbeider wil niet dat er bezuinigd wordt.
Diezelfde arbeijer wil niet dat zijn auto wordt afgepakt... Het is toch godsgeklaagd dat de lui die nu het hardst huilen, straks de enigen zijn die nog rondcrossen in hun vehikels.
I´m back.
pi_74740787
Op zich is het prima als er minder gereden wordt, maar niet met dit gedrocht. Ik zie er veel meer in om auto's ouder dan 10 jaar te verbieden. Dan zal een groot deel van de vervoersvraag wegvallen en neem je direct de meest vervuilende auto's weg uit het verkeer.
pi_74740823
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:05 schreef Fastmatti het volgende:
Op zich is het prima als er minder gereden wordt, maar niet met dit gedrocht. Ik zie er veel meer in om auto's ouder dan 10 jaar te verbieden. Dan zal een groot deel van de vervoersvraag wegvallen en neem je direct de meest vervuilende auto's weg uit het verkeer.
Voer dan direct de standenmaatschappij in.
I´m back.
pi_74740908
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voer dan direct de standenmaatschappij in.
De arbeider wilde veertig jaar lang niks in de infrastructuur investeren. Dat krijgen ze nu terug op hun bord.
pi_74741027
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:10 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

De arbeider wilde dat er veertig jaar lang niks in de infrastructuur investeren. Dat krijgen ze nu terug op hun bord.
Hoezo wilde de arbeijer dat? Die wilde eerst zich gewoon eigenaar voelen van een auto en er dan op uit trekken met die auto. Dat gaf hem vrijheid. Staan in een file gaf hem geen vrijheid, toch? Dus als het aan de arbeijer had gelegen hadden ze dezelfde dag dat hij zijn auto ging afhalen als eigenaar nog alle grachten gedempt in Amsterdam.
I´m back.
pi_74741143
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:05 schreef Fastmatti het volgende:
Op zich is het prima als er minder gereden wordt, maar niet met dit gedrocht. Ik zie er veel meer in om auto's ouder dan 10 jaar te verbieden. Dan zal een groot deel van de vervoersvraag wegvallen en neem je direct de meest vervuilende auto's weg uit het verkeer.
Mijn auto uit 1988 weegt nog geen 750 kilo en verbruikt gemiddeld 1 op 18.

Dat oude auto's vervuilend zijn is gebakken lucht.
Ikverdomme.
pi_74741155
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:21 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:

[..]

Mijn auto uit 1988 weegt nog geen 750 kilo en verbruikt gemiddeld 1 op 18.

Dat oude auto's vervuilend zijn is gebakken lucht.
Als je alleen naar het verbruik kijkt wel ja
pi_74741178
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo wilde de arbeijer dat? Die wilde eerst zich gewoon eigenaar voelen van een auto en er dan op uit trekken met die auto. Dat gaf hem vrijheid. Staan in een file gaf hem geen vrijheid, toch? Dus als het aan de arbeijer had gelegen hadden ze dezelfde dag dat hij zijn auto ging afhalen als eigenaar nog alle grachten gedempt in Amsterdam.
Precies. De Amsterdamse grachten wel willen dempen, maar een snelweg door een stuk weiland dat kan dan weer niet. Daarom moet er ook niet geluisterd worden.
pi_74741209
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:21 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Als je alleen naar het verbruik kijkt wel ja
Oh? Een nieuwe auto produceren levert geen vervuiling? Zo lang mogelijk doen met je auto is nog altijd het best, maar dat mag niet, want dan levert het niks op.

Je betrouwbaarheid is 0,0. Net als de regering.
Ikverdomme.
pi_74741264
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:24 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:

[..]

Oh? Een nieuwe auto produceren levert geen vervuiling? Zo lang mogelijk doen met je auto is nog altijd het best, maar dat mag niet, want dan levert het niks op.

Je betrouwbaarheid is 0,0. Net als de regering.
Het is een fabeltje dat het produceren van een auto meer energie kost dan het gebruik.

Daarbij gaat het hier om onze direct leefomgeving. Het produceren gebeurt tenslotte niet in NL.
pi_74741299
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Diezelfde arbeijer wil niet dat zijn auto wordt afgepakt... Het is toch godsgeklaagd dat de lui die nu het hardst huilen, straks de enigen zijn die nog rondcrossen in hun vehikels.
Ik zie hier maar 1 persoon jaloers huilen en dat is de voorzitter van de ouwewijvenroddelclub, chattend via Fok! met zijn partner terwijl ze naast elkaar op de bank zitten de ene post na de andere op de man spelen om zijn gram proberen te halen dit op een semi lollige manier presenterend.

Ik krijg nu echt medelijden met je dat je zo'n leeg leven hebt, de enige mensen die jij in je miezerige leven ziet zijn vast van de sociale dienst en misschien af en toe eens de voedselbank waar je een prakkie schooiert.
pi_74741627
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:27 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het is een fabeltje dat het produceren van een auto meer energie kost dan het gebruik.

Daarbij gaat het hier om onze direct leefomgeving. Het produceren gebeurt tenslotte niet in NL.
Je bent een onnozelaar en een dommerik als je denkt dat het efficient is om auto's weg te gooien (en weg gaan ze nooit, ze worden gewoon door iemand anders gebruikt, misschien ook wel in de file) wanneer een nieuwe kopen nog tien jaar kan worden uitgesteld.
Ikverdomme.
pi_74741736
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:40 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:

[..]

Je bent een onnozelaar en een dommerik als je denkt dat het efficient is om auto's weg te gooien (en weg gaan ze nooit, ze worden gewoon door iemand anders gebruikt, misschien ook wel in de file) wanneer een nieuwe kopen nog tien jaar kan worden uitgesteld.
Effectief is het zeker. Ten eerste hoeven de auto's niet gesloopt te worden maar kunnen ze geëxporteerd worden. Ten tweede zal een deel van de autobezitters (met name studenten, bijstandstrekkers en huismoeders) niet meer in staat zijn een auto te betalen.

Effecten zijn zeer gunstig: het autoverkeer neemt af, de parkeerdruk neemt af en de milieuvervuiling neemt af. Dat voor een maatregel die gratis is ipv 4 miljard kost en dan nog eens 1 miljard per jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')