gast, doe normaalquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:23 schreef mmmkai het volgende:
Je moet r vermoorden, er is geen andere oplossing.
Nee, nooit. Ik heb mijn ouders lief zolang ik niet met ze samen hoef te wonen onder één dak.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:23 schreef mmmkai het volgende:
Je moet r vermoorden, er is geen andere oplossing.
dan moet je een ruggegraat laten groeien en wat ballen en gewoon gaan pratenquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:28 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Ik ben 30 (LEES: dertig) jaar oud man.
Is medicatie niets voor je ?quote:
Das idd goed advies.. chapeauquote:Op vrijdag 13 november 2009 02:46 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Is medicatie niets voor je ?![]()
OT maak je eigen keuzes . Zeg je ouders waar het op staat en "dat ze het daar mee moeten doen" . Dus duidelijk . En ook zeggen waar je het niet mee eens bent en dan weggaan . Probeer alleen geen ruzie te maken hoe de omstandigheden ook zijn en hoe dom ze ook reageren.
Na verloop van tijd zullen ze dan gaan inzien dat dergelijk gedrag enkel en alleen tot meer afstand van jouw kant gaat leiden.
Overigens is het wel zo dat ouders ook min of meer getraumatiseerd raken als er problemen zijn rondom een kind . Vroeger was ik ook geen schatje en best veel uitgevroten , en ondanks ik nu alles uitstekend op de rit heb en geen schim meer ben van de persoon toen blijft mijn ma zich erg druk maken om allerlei dingen.
Accepteer ook hun standpunten maar maak op een fatsoenlijke manier kenbaar waar wat jou betreft de grens ligt.
2 x de helft .quote:Op vrijdag 13 november 2009 03:00 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Das idd goed advies.. chapeauHoe oud ben je toevallig?
Dat vind ik altijd zo'n trieste opmerking.quote:
Het is slechts een beleefde manier om te zeggen dat het iemand geen reet aangaatquote:Op vrijdag 13 november 2009 03:17 schreef L-IS het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n trieste opmerking.
Ik vind het eerder verwarrend! 2 x 1/2 = 1/2 x 1/2 dus 1/4? een kwart? waarvan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 03:17 schreef L-IS het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n trieste opmerking.
2 x 1/2 is niet 1/2 x 1/2 MAAR 1/2 x 1/2 x 4 oftewel 1/4 x 4 = 1 maal de aangegeven waarde. Daarom komt het op hetzelfde neer, in dit geval zijn opzettelijk vage antwoord.quote:Op vrijdag 13 november 2009 03:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind het eerder verwarrend! 2 x 1/2 = 1/2 x 1/2 dus 1/4? een kwart? waarvan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |