Ik ben benieuwd of de mensen die zo (extreem)-pro Seki zijn in hun eigen kennissenkring iemand hebben (zou willen hebben) als Seki.
1)Laten we er van uit gaan dat hij - in een bepaalde discussie - gelijk heeft,zou je die grote bek dan ook accepteren?
2)Zou je het leuk vinden als je dochter thuis kwam met zo'n iemand?
3)Zou je zo'n iemand graag uitnodigen als je een gezellig verjaardagsfeestje hebt?
4) enz. enz.
-----
Wat ik dus graag wil weten is: Vinden jullie het echt zo'n toffe peer, of vinden jullie 'm alleen maar tof vanwege de sensatie?
Mijn mening is ook dat hij de laatste tijd 'probeert' aardig over te komen, dus misschien heeft alle kritiek vanuit de groep toch enige invloed?
Maar daarnaast vind ik het wel heerlijk om naar zo'n eerlijk persoon te kijken, noem het wat je wilt, maar het blijft interessant.
Jammmer alleen dat hij die eerlijkheid zo onbenullig brengt.
Zie BB Bart die hierdoor zijn enorme populariteit aan te wijten heeft.
Ik vind Seki echt wel de beste tvpersoonlijkheid die er de laatste jaren op de Nederlandse tv is verschenen.
Ik kan me met Seki heel erg identificeren.
Ik ben ook 'maar' een gewone arbeider en zou ook zo reageren in situaties als hij nu zit.
Al dat gezapige gedoe op tv, alsof het echte leven zo rooskleurig is als bijvoorbeeld Big Brother of All you need is Love.
Ik vind Seki een toffe peer en hoop dat hij de miljoen binnenhaald.
Ik hoop alleen dat we binnenkort wat meer van zijn tattoos op tv zien
Als je hem eens spreekt, doe hem de groeten van mij.
Seki rules!!!!!
ik denk echt dat in "De Bus" maar een persoon echt zichzelf is, en dat waardeer ik in hem, wil niet zeggen dat ik mijn dochters er graag mee thuis zie komen...........
Maar om toch even een vergelijk te maken: Ruud leek oprecht......Seki is oprecht !
[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 09 Maart 2000).]
Juffrouw J. Je hebt al eerder een straatnaam genoemd, maar in welke buurt wonen jullie? Met andere woorden, hoever is het Noordereiland bij Sek vandaan?
* Quenda® staat 100% achter de text van Kierewiet.
* Quenda® wil samen met Seki naar Bosnie.
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 09 Maart 2000).]
Seki kan bij ons in de buurt alleen nog degene die hem nog niet kent, of de zwakkere mensen(die bang voor hem zijn) verschrikkelijk goed manipuleren. Ik zie nu hier hetzelfde gebeuren. Ik had 'm graag de eerste week al uit de bus zien verdwijnen, maar nu hoop dat hij er pas uit moet nadat hij echt z'n ware karakter heeft laten zien.
quote:
op 03-09-2000 om 01:28 AM schreef Quenda® het volgende:
* Juffrouw Jannie vraagt aan juf Jannie of ze dan niet een date kan regelen.
Weet waar aan je begint!
Ik stond laatst op het station te wachten op de bus.( Nee, niet "De" bus!)
Om mij heen allerlei zwervers en verslaafde. Ze liepen wat op en neer te zeulen. Eentje loopt voorbij en doet zo'n vreemd loopje / dansje toen hij een bekende zag.
Op die zelfde avond had iedereen een discussie met Seki dat hij agressief overkomt. Seki deed toen dat zelfde loopje.
Ik vind Seki maar eng. Sorry.
Maar dat heb ik met alle mensen, wier buitenkant nou niet zo "gunstig" uitgevallen is om hen meteen bij grote groepen medemensen bemind te maken.
Verder vind ik van de hele groep buspassagiers Seki de enige, die onder invloed van deze ervaring werkelijk 'verandering' van hemzelf laat zien. De rest lijkt vooralsnog te rigide om het leven als een kans tot die verandering te zien en te gebruiken - komen alleen hun beproefde strategietjes van manipulatie hier ten toon spreiden,
willen zelfs hun levenslot 'manipuleren' door ineens 1 miljoen rijker te zijn...
En nu even om ieders nekharen te doen rijzen: ik vind Seki de onschuldigste van het hele stel. Qua mens dan.
quote:
op 03-09-2000 om 01:30 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Weet waar aan je begint!
* Quenda® wil niet weten waar ze aan begint.
Weet je juf Jannie,ik "oordeel" liever zelf
* Quenda® wil een date.
!!!
----------
Quote Dom_is_leuk
Ik wil best pro-Seki zijn...
Juffrouw J. Je hebt al eerder een straatnaam genoemd, maar in welke buurt wonen jullie? Met andere woorden, hoever is het Noordereiland bij Sek vandaan?
-----------------------
* Quenda® Kijkt dreigend naar Dom_is_leuk.
Vorige week vond ik hem ook zo kinderachtig reageren dat ze de maskers weg moesten doen. Gulukkig reageerde niemand.
En als hij zegt dat de rest acteerd vind ik dat hij bij de selectie-rondes heeft geacteerd.
Moor......laten we even ons akkefietje vergeten. Juist van jou had ik verwacht dat je iets meer mensenkennis had. Het is juist omdat ik S ken dat ik het niet eens ben met je. Momenteel is het een toneelspeler, en ik dacht dat jij dat wel door zou hebben.
Zie je nu ook niet dat hij Aziz (de zwakste)gebruikt om onrust te zaaien bij Job en Antoinette, hetzelfde als eerder bij Bullent en Esmeralda.
Jessicaa.....Jij hebt 'm echt door !
Uiterlijk: 100% zelfde als Seki. incl. de harde trekken op zijn gezicht.
Haardracht: 100% zelfde als Seki.
Kleding!!: 100% zelfde als Seki.
Gedrag: 100% zelfde als Seki.
Taalgebruik: 100% zelfde als Seki.
gezinssituatie: 100% zelfde als Seki. (dat zijn kind met zijn ex elders woont)
En uiteindelijk zijn eerlijkheid: 100% zelfde als Seki.
Moor, ik schreef het al eerder, "als je er niet over praat is het niet gebeurd ook".
En dan wil ik er nu nog aan toevoegen, "o, die vier maanden bus doe IK effe". Effe mee 'huggen'. Ja,ja, die term heb ik van bovengenoend persoon geleerd uit zijn verhalen over de afkickcentra.
Dat is mijn conclusie na dik twintig jaar ervaring met een heuse kopie van jou meest 'onschuldige (qua mens dan) busbewoner'. Ergens schreef Moor ook dat wij nog wel eens een heel onverwachtte kant van Seki zouden zien. Ik dacht al in een vroeg stadium dat moor gelijk zou krijgen. Blijken we toch beiden vanuit een heel ander standpunt te bekijken!
P.S.
wil je nu nog wel met me trouwen?
P.S. P.S. Moor, ergens anders, ik weet niet meer waar, gaf je mij tips i.v.m. de links nnar mijn page. Dank je, maar aan mij verspilde moeite geloof ik. De hele rotzooi liep in de soep door installatie van win2000. Daarom ben ik ook zo laat. Ga nu op mijn gemakkie de streamverslagen lezen.
Bedankt allen zo blijf ik na een dag ellende op dit kt ding toch op de hoogte.
-Wat ik mij verder trouwens afvraag he? Zou Sek zich in de haven, bij de roteb, in de buurt, in het leger, bij z'n schoonouders enz,nou ook zo paranoia gedragen? Zou hij in deze bovengenoemde situaties (zo anders dan het doorsnee soort mensen buiten de bus zijn de bussers niet)nou ook constant in iedereen een toneelspeler, schijnheil, leugenaar enz. zien en dat steeds uitroepen? Weet wel dat de bus een byzondere situatie is, maar zie zelf de bussers niet als meer of minder scheinheilig enz. als de leden van gemiddelde sociale groep buiten de bus.
Als Seki inderdaad gewoon "zo is" en het rolt er allemaal naturel uit. Hoe gaan z'n haven collega's en al die andere sociale contacten dan in godsnaam met Seki's gepreek en gedonder om? Stel 2 haven collega's hebben elkaar in het weekend gezien en met een vriendinnetje onstaat er een Aziz-Job achtige situatie, zou Seki dan tijdens he lunch ook hele "matenaaier, blablabla-verhalen" op gaan hangen?????Zou hij z'n roteb en haven collega's, schoonouders enz. ook constant "toneelspelers" naar het hoofd slingeren???????
Zou dat geaccepteerd worden???
-Ik vind het heel makkelijk om iemand maar toneelspeler te noemen, ik kan niet in Seki's hoofd kijken dus ik zou hem er niets over durven zeggen nu Moor, positief noch negatief welteverstaan. Maar snapt niet waarom Seki zijn mede-bussers voor het oog van de camera op o.a. deze goedkope manier wel regelmatig omlaag denkt te moeten halen. Denkt hij soms dat hij wel in hun hoofden kan kijken, roept 'ie maar wat in onschuldige domheid, of doet 'ie een bewuste poging o.a. via deze manier om voor het miljoen z'n medebussers in diskrediet te brengen en speelt 'ie dus zelf toneel??????
Wil graag in z'n onschuld geloven, maar sluit zeker niet uit dat 'ie gewoon met z'n eigen weliswaar geimproviseerde en misschien soms impulsieve toneelstukje bezig is.
Kan mij echt moeilijk voorstellen dat iemand al z'n hele leven over zulke kleinigheden zo'n stampei maakt. Kan mij ook niet voorstellen dat zo'n grote, vaak slecht onderbouwde, bek en zo'n uitgesproken mening over elk klein wissewasje gewaardeerd wordt door de wat ruigere rotterdamse kringen of ...z'n schoonouders.
Wat ik nooit zal weten maar graag wil weten!!
-Is Seki in de bus zoals ie' normaal tegen bv. "vreemden/collega's/kenissen van vrienden" is?
-Als 'ie anders (agressiever) is waar komt dat dan door?
a)in pure onschuld is ie gefokter gewoon omdat 'ie weet dat 'ie er bij deze mensen mee wegkomt de dominantste uit te hangen
b)de bussers zijn zooo veel slechter en doortrapter en maffer dan de doorsnee rotterdammer (vind ik persoonlijk moeilijk voor te stellen, ken rotterdam goed!)dat Sek in zijn onschuld gewoon vindt dat ze een hoop ellende verdienen.
c)Sek maait een beetje wild en onzeker (maar zeker niet onschuldig!) om zich heen, nog een beetje zoekende naar een winnende formule die hem 1 miljoen gaat opleveren. Afgelopen dinsdag vroeg hij zich af:intimideren of juist niet? Wat maakt mij populair?
d)Het komt ergens anders door.
e)hij is in de bus juist minder aggressief en paranoid (dan wil ik 'em nooit tegenkomen)
f)hij is niet anders in de bus, kafferde z'n (ex)vrouw's vriendinnen bv. ook gewoon zo uit vroeger.
Wie zal het zeggen??????
....zucht........Moet zeggen Quenda, hij houdt me wel bezig
Met dank aan Juf J. voor de inlichtingen!
Moet nog effe op de kaart kijken...
[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 09 Maart 2000).]
* Quenda® vraagt zich af waar ze het bovenstaande heeft geschreven.
Terugkomende op de persoon Seki.
Zoals je wellicht hebt kunnen zien, luister ik de laatste tijd nogal wat uurtjes per dag naar de streams. Jullie baseren jullie mening voornamelijk op de TV uitzendingen.
(die bestaat uit de beelden waarvan de sbs redactie denkt dat ze kijkers vasthouden en het programma boeiend maken)
Ik zie en hoor doorgaans een andere kant van Seki, zorgzaam, opruimerig, sussend en vaak vol van zeer boeiende verhalen.Ook verdoezelt Seki niet dat zijn leven niet zo doorsnee is als de andere passagiers.
Daarintegen snap ik niet zo dat iedereen valt over de uitbarstingen die we op TV zien, maar Niemand zich ergert aan de rottige karaktertrekjes van Bijvoorbeeld Tessa en Esmeralda .
Recent voorbeeld, deze "dames"komen gisteren terug van een dagje "werken in de ZOO", liggen compleet in een lachstuip om 2 spastische mensen (die Esmeralda per ongeluk in de bosjes zou hebben geduwt)Ook het imiteren van deze mensen zorgden op dat moment voor gelach en opmerkingen geplaatst door bovenstaande personen. (op dat moment zie je dat Seki zich ergert, maar, hij zegt er nix van) Nu kan sbs deze momenten en andere "minder leuke trekken"van deze twee "dames"( ook het vloeken van Tessa, wat minstens zo veelvuldig voorkomt als het vloeken van Seki) aanelkaar plakken en er twee avonden mee vullen, maar men heeft gekozen voor een andere uitzending.
Ik vraag me af in hoeverre jullie mening over de anderen veranderen als jullie daar een tijdje naar kijken op TV.
De verhalen van de anderen gaan doorgaans over het gedrag van andere mensen.
Ook wil ik even kwijt dat Seki in de telefoongesprekken met de buitenwereld, uitsluitend vraagt naar het welzijn van zijn zoon, en als Enige, Niet vraagt naar "hoe kom ik over op TV"en "doe ik het goed", dat zijn toch ook dingen die niet onvermeld mogen blijven.
Misschien is mijn mening wel net zo krom als die van jullie, maar, ik kijk wel naar Alle kanten die ik van Alle personen zie en hoor vanaf het moment dat ik ze heb "leren kennen"op tv en via het net, en Niet naar de dingen die ik enkel op TV zie.
Wat de passagiers voor en na de bus doen, boeit mij persoonlijk niet zo.
Ik kan mij levendig voorstellen dat Seki, "voor de goede sfeer" vaak nix zegt van de dingen die hem irriteren en opvallen, maar ik kan me Ook levendig voorstellen dat hij na een aantal dagen geconfronteerd te zijn met dat schijnheilige en trieste gedrag van sommige anderen, een uitbarsting krijgt.
Menselijk toch?
quote:
op 03-08-2000 om 11:14 PM schreef RickS. het volgende:
Waarom zijn mensen pro-Seki ? Goede vraag, misschien nog wel een betere vraag als de vraag waarom Seki zo'n gestoorde, agressieve persoonlijkheid heeft. Ik persoonlijk denk dat mensen die Seki leuk vinden, in Seki iemand zien die ze zelf nooit kunnen en durven te zijn, namelijk iemand die voor niemand bang is en ,hoe sociaal ongepast het ook is, op een erg botte manier alles zegt wat hij denkt. De personen die Seki leuk vinden zijn in het dagelijks leven waarschijnlijk erg timide en kunnen zichzelf moeilijk uiten. Ik denk ook dat er met mensen die Seki leuk vinden meer mis is dan met Seki zelf; voor zover dit mogelijk is.
Heel goed gezegd en wat die mensen vergeten is dat Seki de wijsheid in pacht denkt te hebben en veeeeel te snel een woordje klaar heeft. Voorbeeld, hij zei dat het hem geen flikker uit maakte wat mensen van hem dachten en dat praten over een probleem geen flikker helpt. Hij gedraagt zich echter compleet tegenovergesteld dan wat 'ie beweert. Tegenstrijdig? Neeeuuuuhhhh.... Seki is een wereldvent. NOT.
quote:
op 03-08-2000 om 11:14 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Ik wil best pro-Seki zijn, maar aangezien: ik strakke broeken en truitjes draag, ik niet gelijk prive-gevoelens met iedereen deel, ik ook wel eens van mening verander, mijn persoonlijkheid zich ontwikkelt, ik mij niet tegenover iedereen hetzelfde opstel, ik niet bij alles wat ik doe en zeg ondertiteling geef, een vreedzame sfeer op prijs stel en mannen mij aantrekkelijk vinden..........
Seki vind jou dan misschien walgelijk.... maar ome Meerhoerman niet....
Post eens een picture van jezelf want dom, leuk en knap rules!!!!
Grtz,
Meerhoerman.
Ik ben niet pro en niet anti Seki, wel vind ik hem een boeiende figuur.
Ik zou wel graag willen horen waarom sommigen hem zo eerlijk vinden, m.i. is ie gewoon uitgekookt en speelt ie het spelletje slim.
Als Bul een dag te laat is met het geven van een acceptabele verklaring voor het wegstemmen van Bart, is ie meteen een matennaaier en zelf stemt Seki op Iwan en geeft als reden dat hij zich pas de laatste dagen met de groep is gaan bemoeien, maar wat ie daar van vindt zegt ie pas later, als Sylvana hem daarom vraagt en dan blijft het bij wat gemompel:,"ja,ja, zoiets bedoel ik".
Als ie dan zo eerlijk is, waarom zegt ie dan niet gewoon tegen Iwan,"jij probeert de laatste dagen heel erg om beter over te komen en dat bevalt me niet".
Ik heb hem nog niet kunnen betrappen op veel eerlijkheid, alleen als ie anderen te grazen kan nemen is ie oh zo eerlijk en recht door zee, hij verteld wel tegen de anderen, dat Jop verteld heeft dat ie Antonette van achteren gedouwd heeft, maar geeft vervolgens Antonette een vage waarschuwing.
Nee, eerlijk is Seki volgens mij niet, alleen als het hem uitkomt, maar boeiend om naar te kijken is ie zeker.
quote:
op 03-08-2000 om 10:32 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:Ik ben benieuwd of de mensen die zo (extreem)-pro Seki zijn in hun eigen kennissenkring iemand hebben (zou willen hebben) als Seki.
1)Laten we er van uit gaan dat hij - in een bepaalde discussie - gelijk heeft,zou je die grote bek dan ook accepteren?
3)Zou je zo'n iemand graag uitnodigen als je een gezellig verjaardagsfeestje hebt?
4) enz. enz.
-----
Wat ik dus graag wil weten is: Vinden jullie het echt zo'n toffe peer, of vinden jullie 'm alleen maar tof vanwege de sensatie?
Bij mij thuis hebben ze allemaal zo'n grote bek, maar ja wij zijn kampers
wie is het populairste http://www.alxpoll.com/cgi-bin/poll.cgi?user=176316
[Dit bericht is gewijzigd door gtotep (Datum 09 Maart 2000).]
En omdat hij dit schreeuwt en mensen dat opdringt is mijn verbazing groot dat mensen het geloven.
Sekki recht voor zijn raap, wat is al dit roddelen wat hij doet achter de rug van iedereen, eerst Bullent en gisteren over Jop.
Sekki is de grootste hypocriet van allemaal.
Ik ben eerlijk schreeuwt hij, het kan me niks schelen schreeuwt hij, maar nu gaat hij acteren omdat hij van buiten hoort dat hij niet aardig over komt.
Schreeuwen hoe Bullent een "maatenaaier" is wat doet hij zelf, iedereen achter de rug uit maken voor ik weet niet wat, dat maakt hem de grootste "maatenaaier" van allemaal.
Wie kan dit hardop lezen zonder te lachen?
Ik bedoel, denk toch eens na, er zijn heel veel mensen die eerlijk zijn en bij wie voel je je nou prettiger? Bij iemand die je helemaal de tering scheld, of bij iemand die dit op een rustige en kalme manier kan doen?
Jullie maken af en toe gewoon een soort vloekende Ghandi van die man en vergeten dat het T.V. is. Die gast weet van de camera's af en houdt zich dus kennelijk nog in....
Het is gewoon mijn mening hoor, maar ik vind hem niet overkomen als iemand die lekker in zijn vel zit, iedereen heeft uiteraard recht op zijn of haar mening over Seki maar ik denk dat 'ie ons nog heel erg gaat verassen.
Note: Willem kwam eerst ook over als een eerlijke oprechte man, totdat hij aan het einde van BB zo'n beetje simultaan door heel Nederland werd uitgeboerd.
3 weekjes mensen, hoe goed kennen we de passagiers nou helemaal?
Grtz,
Meerhoerman.
quote:
op 03-09-2000 om 12:36 PM schreef Roache het volgende:
Als Seki mij half slapend zou toedekken met een trui zou dat voor mij reden zijn om me drie hele dagen niet te ergeren aan zijn getier en zou zijn angstaanjagende uiterlijk steeds zijn omgeven met een zilveren lijntje.
Dit poëtisch klinkende relaas bevat wel een kern van waarheid. Hij is uiteindelijk een van de weinigen, zo niet de enige, die zich bekommert over het algehele welzijn in de bus. Dat 'ie dit doorgaans op een weinig subtiele manier doet is voor de anderen een reden om er niet teveel om te malen. (Als je tegen een aap zegt dat 'ie niet van de begonia's mag eten doet 'ie het juist.)
Ik denk dat Seki doorheeft dat hij het zonder de anderen niet redt in de bus, ook al vertrouwt hij ze niet of meent hij dat er geen vriendschap of verbondenheid hoeft te zijn, hij is wel de enige die steeds blijft pleiten voor gehoorzaamheid aan de regels en een bepaalde beleefdheid in de omgang met elkaar. Vooral dat laatste klinkt een beetje raar, vooral als je appeleert aan regels met stemverheffing en dergelijke, maar zou je zelf ook niet horendol worden van zo'n stel self-absorbed apen om je heen? Hij heeft zijn stem en uiterlijk niet mee om zich als voorvechter van juist groepsgedrag te profileren, maar het siert hem dat hij het telkens blijft proberen. En nogmaals, dat truitje over Esmeralda deed me toch wel wat. Ik wil niet spreken van ruwe bolster blanke pit, want zo blank is die pit denk ik niet. Hij doet het uiteindelijk voor zichzelf, niet voor de groep, maar hij draait daar ook niet omheen. Tot zover mijn mening van vandaag over Seki, want die is al verschillende keren bijgesteld. Waarom heb ik dat over de anderen niet trouwens?
Mooi gezegd, Roache.
Iemand die zegt dat hij altijd eerlijk is, is meteen gestikt in z'n eerste leugen
Omdat ie - net als in de Bus - onze nationale calvinistische schijnheil wakker schrikt uit zijn luie droom van laffe eufemismen en doekjes-voor-het-bloeden, van achterbakse geilheid en vóór-werelds hanen-gedrag.
Omdat niemand ertegen kan, zoals hij is: zelfs de meest platte lolbroeken nog amechtig met de mond vol tanden staan over zóveel pure slavische agressie: hun Balkan-waterloo meemaken omdat ze geen wooorden meer vinden om dit in te kapselen, te integreren, weg te proppen in kant-en-klare vóóroordeel-kastjes van 'junk' en 'crimineel'.
Heerlijk, zoals gans welvarend ingeslapen regel-je-uitvaart-nederland hier te kakken wordt gezet door een joegoslaaf die schreeuwt vanuit de verse open wonden van een land in oorlog, van een verscheurd volk de stekende pijn draagt in elk venijnig woord dat hij zijn mede-buspassagiers toebijt !
Seki is de peptalk van het jaar 2000: voel de pijn van zijn volk en bereid je voor op méér. Mis het, en slaap dan voor eeuwig in de opium-roes van je arrogante Ego-honger als kleinzielig kikkerlander.
Dààrom ben ik blij met Seki.
On-topic vragen:
Voor het bovenstaande, symbolische "gelijk" dat Seki verwoordt in de Stem van het Wereldleed "vlak onder onze neus", kan geen bek groot en rauw genoeg zijn. Niet welbespraakt, maar met de duidelijkheid van een open slagader.
Het zou mijn dochter sieren, als ze het hart van de mens hierachter zou weten te ontdooien uit zijn ijskoude bitterheid. Of het haar zou lukken....?
Het zou mij amuseren om de ontstentenis van de omgeving gade te slaan.
Elk 'gezellig verjaardagsfeestje' kan zo'n wekker gebruiken.
4) enz. enz.
Inderdaad.... enz. enz.
quote:
op 03-08-2000 om 10:32 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Ik ben benieuwd of dit een topic over Seki is wat dusdanig verschilt van de andere "Seki-topics" dat het open mag/kan blijven.Ik ben benieuwd of de mensen die zo (extreem)-pro Seki zijn in hun eigen kennissenkring iemand hebben (zou willen hebben) als Seki.
4) enz. enz.
-----
Antwoord op vraag 1...NEE, ben niet gek! Gelukkig zit ik niet in de bus anders...
mijn bloed kookt!!!!
2)NEE
3)Alsjeblieft niet!
enz enz enz...NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
quote:
op 03-10-2000 om 12:16 PM schreef Isabel het volgende:
Antwoord op vraag 1...NEE, ben niet gek! Gelukkig zit ik niet in de bus anders...
mijn bloed kookt!!!!
2)NEE
3)Alsjeblieft niet!
enz enz enz...NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
Q.E.D.
quote:
op 03-10-2000 om 12:41 PM schreef pim1 het volgende:
tuurlijk niet,
iedereen zou sjeki een loser vinden in het normale leven.
Heb je hier ervaring mee, Pimmetje ???
quote:
op 03-10-2000 om 12:41 PM schreef pim1 het volgende:
tuurlijk niet,
iedereen zou sjeki een loser vinden in het normale leven.
Overigens Moor, om Seki's karakter nu helemaal te wijten aan hetgeen er in Voormalig Joegoslavie is gebeurt, gaat mij ietsje te ver.Het leven in Nederland zal bij hem ook niet over rozen zijn gegaan
Ook Seki's verhalen 'voor bij het haardvuur' liegen er niet om, en zijn 'moppen' veroorzaken kippevel... prachtig !
Overigens: je eigen zus vermoord te weten... lijkt me toch een aardig stempel te drukken.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 10 Maart 2000).]
quote:
op 03-10-2000 om 12:29 PM schreef Moor het volgende:
Q.E.D.
Ja..... en dat mag betekenen???????????????
quote:
op 03-10-2000 om 03:48 PM schreef Isabel het volgende:
Ja..... en dat mag betekenen???????????????
Quod Erat Demonstrandum.
quote:
op 03-10-2000 om 04:07 PM schreef Moor het volgende:
Quod Erat Demonstrandum.
quote:
op 03-10-2000 om 04:15 PM schreef Isabel het volgende:
[QUOTE]op 03-10-2000 om 04:07 PM schreef Moor het volgende:
Quod Erat Demonstrandum.
Hetgeen bewezen moest worden.
[/quote]
Forum Opties | |
---|---|