Ik ben benieuwd of de mensen die zo (extreem)-pro Seki zijn in hun eigen kennissenkring iemand hebben (zou willen hebben) als Seki.
1)Laten we er van uit gaan dat hij - in een bepaalde discussie - gelijk heeft,zou je die grote bek dan ook accepteren?
2)Zou je het leuk vinden als je dochter thuis kwam met zo'n iemand?
3)Zou je zo'n iemand graag uitnodigen als je een gezellig verjaardagsfeestje hebt?
4) enz. enz.
-----
Wat ik dus graag wil weten is: Vinden jullie het echt zo'n toffe peer, of vinden jullie 'm alleen maar tof vanwege de sensatie?
Mijn mening is ook dat hij de laatste tijd 'probeert' aardig over te komen, dus misschien heeft alle kritiek vanuit de groep toch enige invloed?
Maar daarnaast vind ik het wel heerlijk om naar zo'n eerlijk persoon te kijken, noem het wat je wilt, maar het blijft interessant.
Jammmer alleen dat hij die eerlijkheid zo onbenullig brengt.
Zie BB Bart die hierdoor zijn enorme populariteit aan te wijten heeft.
Ik vind Seki echt wel de beste tvpersoonlijkheid die er de laatste jaren op de Nederlandse tv is verschenen.
Ik kan me met Seki heel erg identificeren.
Ik ben ook 'maar' een gewone arbeider en zou ook zo reageren in situaties als hij nu zit.
Al dat gezapige gedoe op tv, alsof het echte leven zo rooskleurig is als bijvoorbeeld Big Brother of All you need is Love.
Ik vind Seki een toffe peer en hoop dat hij de miljoen binnenhaald.
Ik hoop alleen dat we binnenkort wat meer van zijn tattoos op tv zien
Als je hem eens spreekt, doe hem de groeten van mij.
Seki rules!!!!!
ik denk echt dat in "De Bus" maar een persoon echt zichzelf is, en dat waardeer ik in hem, wil niet zeggen dat ik mijn dochters er graag mee thuis zie komen...........
Maar om toch even een vergelijk te maken: Ruud leek oprecht......Seki is oprecht !
[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 09 Maart 2000).]
Juffrouw J. Je hebt al eerder een straatnaam genoemd, maar in welke buurt wonen jullie? Met andere woorden, hoever is het Noordereiland bij Sek vandaan?
* Quenda® staat 100% achter de text van Kierewiet.
* Quenda® wil samen met Seki naar Bosnie.
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 09 Maart 2000).]
Seki kan bij ons in de buurt alleen nog degene die hem nog niet kent, of de zwakkere mensen(die bang voor hem zijn) verschrikkelijk goed manipuleren. Ik zie nu hier hetzelfde gebeuren. Ik had 'm graag de eerste week al uit de bus zien verdwijnen, maar nu hoop dat hij er pas uit moet nadat hij echt z'n ware karakter heeft laten zien.
quote:
op 03-09-2000 om 01:28 AM schreef Quenda® het volgende:
* Juffrouw Jannie vraagt aan juf Jannie of ze dan niet een date kan regelen.
Weet waar aan je begint!
Ik stond laatst op het station te wachten op de bus.( Nee, niet "De" bus!)
Om mij heen allerlei zwervers en verslaafde. Ze liepen wat op en neer te zeulen. Eentje loopt voorbij en doet zo'n vreemd loopje / dansje toen hij een bekende zag.
Op die zelfde avond had iedereen een discussie met Seki dat hij agressief overkomt. Seki deed toen dat zelfde loopje.
Ik vind Seki maar eng. Sorry.
Maar dat heb ik met alle mensen, wier buitenkant nou niet zo "gunstig" uitgevallen is om hen meteen bij grote groepen medemensen bemind te maken.
Verder vind ik van de hele groep buspassagiers Seki de enige, die onder invloed van deze ervaring werkelijk 'verandering' van hemzelf laat zien. De rest lijkt vooralsnog te rigide om het leven als een kans tot die verandering te zien en te gebruiken - komen alleen hun beproefde strategietjes van manipulatie hier ten toon spreiden,
willen zelfs hun levenslot 'manipuleren' door ineens 1 miljoen rijker te zijn...
En nu even om ieders nekharen te doen rijzen: ik vind Seki de onschuldigste van het hele stel. Qua mens dan.
quote:
op 03-09-2000 om 01:30 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Weet waar aan je begint!
* Quenda® wil niet weten waar ze aan begint.
Weet je juf Jannie,ik "oordeel" liever zelf
* Quenda® wil een date.
!!!
----------
Quote Dom_is_leuk
Ik wil best pro-Seki zijn...
Juffrouw J. Je hebt al eerder een straatnaam genoemd, maar in welke buurt wonen jullie? Met andere woorden, hoever is het Noordereiland bij Sek vandaan?
-----------------------
* Quenda® Kijkt dreigend naar Dom_is_leuk.
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 09 Maart 2000).]
Vorige week vond ik hem ook zo kinderachtig reageren dat ze de maskers weg moesten doen. Gulukkig reageerde niemand.
En als hij zegt dat de rest acteerd vind ik dat hij bij de selectie-rondes heeft geacteerd.
Moor......laten we even ons akkefietje vergeten. Juist van jou had ik verwacht dat je iets meer mensenkennis had. Het is juist omdat ik S ken dat ik het niet eens ben met je. Momenteel is het een toneelspeler, en ik dacht dat jij dat wel door zou hebben.
Zie je nu ook niet dat hij Aziz (de zwakste)gebruikt om onrust te zaaien bij Job en Antoinette, hetzelfde als eerder bij Bullent en Esmeralda.
Jessicaa.....Jij hebt 'm echt door !
Uiterlijk: 100% zelfde als Seki. incl. de harde trekken op zijn gezicht.
Haardracht: 100% zelfde als Seki.
Kleding!!: 100% zelfde als Seki.
Gedrag: 100% zelfde als Seki.
Taalgebruik: 100% zelfde als Seki.
gezinssituatie: 100% zelfde als Seki. (dat zijn kind met zijn ex elders woont)
En uiteindelijk zijn eerlijkheid: 100% zelfde als Seki.
Moor, ik schreef het al eerder, "als je er niet over praat is het niet gebeurd ook".
En dan wil ik er nu nog aan toevoegen, "o, die vier maanden bus doe IK effe". Effe mee 'huggen'. Ja,ja, die term heb ik van bovengenoend persoon geleerd uit zijn verhalen over de afkickcentra.
Dat is mijn conclusie na dik twintig jaar ervaring met een heuse kopie van jou meest 'onschuldige (qua mens dan) busbewoner'. Ergens schreef Moor ook dat wij nog wel eens een heel onverwachtte kant van Seki zouden zien. Ik dacht al in een vroeg stadium dat moor gelijk zou krijgen. Blijken we toch beiden vanuit een heel ander standpunt te bekijken!
P.S.
wil je nu nog wel met me trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |