2 x gedaan, 2 x een uiteindelijke SLECHTE ervaring.........quote:Op donderdag 12 november 2009 23:19 schreef ProkofieV het volgende:
Iedereen heeft het over online daten. Is dit nou hot or not? en wat zijn jullie ervaringen hiermee en met welke site?
moet dat nou?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
dat gaat snel met jouquote:Op donderdag 12 november 2009 23:56 schreef Juicyhil het volgende:
"Ik heb haar leren kennen via Lexa.nl en het klikte meteen. We zijn nu sinds een maand verloofd."
heeft ie een vriendin?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja en dat sinds gisteren!
Nou nou!
Je bent een vrouw.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:07 schreef ProkofieV het volgende:
Het me 200 eoro gekost om als hoer verkocht te worden door lexa. bedankt! NOT.
Please, wil je met me neuken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:07 schreef ProkofieV het volgende:
haha ja het is al gezegd, lexa. Ik heb daar dus hele negatieve ervaringen mee. Er werden vanuit mijn naam berichtjes en mijn foto gestuurd naar heel veel mannen,terwijl ik juist aangegeven dat mijn toestemming nodig was om mijjn foto ed te kunnen zien. rare manier van matchen toch. ik bepaal altijd nog zelf met wie ik in contact wil komen. het me 200 eoro gekost om als hoer verkocht te worden door lexa. bedankt! NOT.
Patricia, is it you?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:20 schreef ProkofieV het volgende:
Het ongevraagd verzenden van mijn gegevens dat is waar ik boos over ben. En ik heb er veel geld voor betaald voor dat ´vip´ membergebeuren. Is dit vip, nee dat is het dus niet. Ik voel me verkocht. En vandaar dat ik meer ervaringen wil weten en horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |